Magazín o zdravém životním stylu a fitness

3 možnosti ranního kardia na spalování tuků

Provádět aerobní aktivitu ráno na lačno může být pro někoho výhodné. I když se říká, že jde o trénink na lačno, není to úplně pravda, protože je důležité chránit svalovou hmotu před odbouráním. Z toho důvodu je vhodné doplnit před tréninkem větvené aminokyseliny BCAA nebo rychle vstřebatelné proteiny ze syrovátky... více »

Diskuse k článku (0)


Malé změny ve stravě vedou k nadváze

Když už jsme se dopracovali k nějakým výsledkům, se kterými jsme spokojeni, pak se často stává, že polevíme ve svém snažení a kila jdou opět nahoru. Někdy stačí i málo a váha opět roste. Když se to ale udělá chytře, tak za určitých okolností si v některých dnech můžeme dopřát opravdu dost volný den ohledně výběru potravin. Nesmí to být ale každý den...více »

Diskuse k článku (0)


Co je lepší proti stresu?

Mnozí lidé jedí proti stresu potraviny s vysokým obsahem cukru, čokoládu nebo dokonce nápoje s obsahem alkoholu. Na první pocit si myslí, že to zabírá. Naneštěstí příliš těchto potravin způsobuje mnohé komplikace a v konečném důsledku náš stav ještě zhorší. V neposlední řadě konzumací těchto potravin ve většině případů vzrůstá i podíl tělesného tuku a nakonec vznikne i nadváha a obezita... více »

Diskuse k článku (0)


Alespoň 1 trénink týdně s vlastní váhou

Trénink s váhou vlastního těla má několik výhod. Jde provést rychle a tak ušetříme čas. Zvýší sílu, kterou potom využijeme při práci s činkami. Dodá potřebnou variabilitu, takže tělo neustále nutíme přizpůsobovat se novému zatížení. Aktivujeme o trochu jiné svaly, než v běžném tréninku s činkami nebo stroji. Můžeme zlepšit svalovou vytrvalost. Rozhodně se vyplatí jednou týdně takový trénink zařadit a kombinovat ho s klasickým tréninkem s činkami nebo stroji... více »

Diskuse k článku (0)


3 kroky pro správný příjem soli

1 čajová lžička soli. Takové je maximální množství soli, které bychom měli každý den přijmout. Potíž je, že velká část lidí zkonzumuje sodíku mnohem více. Naneštěstí Češi patří mezi národy s nejvyšší spotřebou soli v potravinách. Uvádí se, že v České republice je to dokonce více než dvojnásobné množství, než je maximální doporučená dávka... více »

Diskuse k článku (0)


Kdy ještě buduji a kdy už ničím

Pro růst svalů a budování postavy potřebujeme používat co největší zátěž. Jenže od určité hmotnosti činek už budeme pociťovat na těle nejrůznější bolesti a obtíže. Pokud tedy nemáme za cíl vyhrát nějaké závody, pak bychom neměli zvyšovat váhu na úroveň, na kterou už prostě konkrétní sportovec nemá... více »

Diskuse k článku (0)


Kolik ovoce můžeme za den sníst?

Každý, kdo se snaží hubnout nebo i budovat sportovně vypadající postavu, případně chce přibrat čistou svalovou hmotu, by si měl dávat pozor na to co jí. Jedním z nejrizikovějších složek potravy jsou jednoduché cukry. Naneštěstí je obsahuje i tolik oblíbené ovoce. Můžeme tedy jíst ovoce bez obav nebo nám může působit potíže, když chceme dosáhnout hezčí postavy bez tuku? více »

Diskuse k článku (0)


Cvičení - priorita číslo 1

Kdyby nebyl čas a museli bychom si zvolit co dělat a co odložit, většina lidí vynechá právě cvičení. Jenže bez pohybu tělo chátrá a to možná více, než jsme ochotni si připustit. Začnou více bolet záda, přibývají kila tuku a objevují se další komplikace... více »

Diskuse k článku (0)


Místo hmotnosti se zaměřit na složení těla

Když váha ukáže méně kilogramů, máme velkou radost, protože jsme konečně začali hubnout. Přesně takové mohou být první pocity z úbytku hmotnost. Jenže nakonec se může ukázat, že úbytek váhy pocházel zejména z vody a svalové hmoty. A to už není tak radostná zpráva, protože jsme ztrátou svalové hmoty přišli o to nejcennější z našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


Tajemství úspěchu při hubnutí

S hubnutím může pomoci trik, o kterém skoro nikdo neví, ale je pro přeměnu postavy zásadní. Zasvěcení o něm ví, ale jak je vidět z bezradnosti hodně lidí a narůstajícím počtem obézních lidí, mnoho jich nemá vůbec tušení, že pokud chceme zhubnout, musíme na sobě mít dostatek svalové hmoty... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2018 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt