Magazín o zdravém životním stylu a fitness

5 cviků, které nejlépe spalují tuky

Hubnutí a budování svalů spolu úzce souvisí. Díky svalům můžeme účinně měnit svou postavu. Pokud se zaměřujeme jen na hubnutí celkové hmotnosti, většinou jsou výsledky nevalné. Pro nejlepší výsledky je dobré kombinovat posilovací trénink a aerobní aktivitu s cílem spálit především tuk. V posilovně se ale v době hubnutí často lidé zaměřují na mnoho sérií a opakování a zapomínají, že musí pracovat na budování, nebo minimálně udržení stávající svalové hmoty. Z toho důvodu také nepřestáváme cvičit opakování v rozmezí mezi 8 – 12 opakováními v sérii, které jsou nejlepší na nárůst svalové hmoty... více »

Diskuse k článku (0)


Jak zlepšit benčpres

Tlak v leže na rovné lavici patří k nejpoužívanějším cvikům v posilovnách na rozvoj hrudníku a prsních svalů. Když zvedáme velkou zátěž, můžeme dosáhnout i lepších výsledků při budování svalové hmoty a síly partie. Někdo může mít problémy se zvedáním větší zátěže, stagnuje na určité váze a nemůže se posunout dále. I když růst svalů a budování postavy nesouvisí pouze s používáním maximální váhy a musíme používat i další způsoby, jak donutit tělo k růstu, hubnutí nebo k dosažení výkonnosti, přeci jen je dobré využít nějaké to kilo navíc na čince... více »

Diskuse k článku (0)


Mají význam další suplementy v proteinu?

Když si kupujeme protein, najdeme v nabídce také produkty obsahující nejrůznější látky. Často jde o vitamíny, minerály, aminokyseliny, kreatin a další. Mnozí zájemci se ptají, jestli si koupit takto obohacený protein a tím takříkajíc zabít více much jednou ranou nebo zvolit raději protein bez dalších přísad... více »

Diskuse k článku (0)


Triceps - nejlepší cvik

Jak poznáme, že se naše paže dostávají na vyšší úroveň? Když před tělem zatnu paži a vnější oblouk paže lemuje dlouhá hlava tricepsu, poznám, že už se konečně něco děje. Z boku dostává paže nečekaný objem a ten pohled vzbudí respekt od ostatních, kteří se zajímají, jak jsem dosáhl takového rozvoje. Triceps není moc populární partií, protože se mnozí lidé domnívají, že není až tak potřeba. Jenže jeho rozvoj má význam pro rovnoměrný rozvoj paží, protože triceps tvoří dokonce větší část vrchní části horní končetiny. Pokud tedy chceme silné paže, a to bychom měli, pak jednoduše triceps nemůžeme ignorovat a musíme pro něj hledat ty nejlepší cviky pro jeho rozvoj... více »

Diskuse k článku (0)


Hýždě - hubnutí a zpevnění tréninkem

Hodně lidí není spokojeno se svými hýžděmi. Sedací svaly jsou často povislé a nevzhledné a jejich vzhled je vzdálen ideálu, který si mnozí přejí. Často pak můžeme podlehnout nejrůznějším nabídkám, které nám slibují, že právě tato partie se zlepší, někdy snad dokonce i bez našeho úsilí. Za tento povislý vzhled však mohou pouze dvě věci. Tou první je, že na partii máme mnoho tuku a druhý problém je, že zde máme málo svalů. Z toho plyne, že musíme nabrat novou svalovou hmotu a také spálit přebytečný tuk... více »

Diskuse k článku (0)


Jak hodně vás pohltil fitness styl?

Chci zhubnout, chci vybudovat postavu nebo mám radost z pohybu a nabíjí mě tato aktivita a nikdy nepřestanu. To jsou tři pohledy na fitness. Skvělé aktivity, která někomu dává sílu žít a pokračovat. Pro někoho je to jen nástroj, jak dosáhnout zhubnutí, pro jiné jak získat pěknou postavu, ale opravdové fitness znamená více. Nehledáte žádné zkratky, jak něco ošidit, jak získat něco jednodušeji. Prostě vás to pohltí. Je jen jedno fitness. Buď mu propadnete nebo jen cvičíte a nic moc z toho nemáte... více »

Diskuse k článku (0)


Činky fungují nejlépe

Mnozí se ptají zkušenějších sportovců, jak mají cvičit. Zdali použít stroje, pouze váhu vlastního těla, různé pomůcky, jako fitball, kettlebell, nebo staré dobré činky. Samozřejmě vám bude každý tvrdit svou pravdu, podle toho, jaké má úmysly, často naneštěstí finanční... více »

Diskuse k článku (0)


Ranní cvičení ne úplně na lačno

Když provádíme trénink na lačno, nesmíme toto spojení brát doslova. Cvičení na lačno provádíme z jednoho hlavního důvodu. Jde vlastně o jakýsi trik, jak donutit tělo využít jako zdroj energie tuk a tím urychlit odbourávání přebytečného podkožního tuku. Takový postup má ale svá pravidla. Ty hlavní jsou dvě... více »

Diskuse k článku (0)


Provádějte základní a izolovaný cvik

Sestavení tréninku bývá pro někoho obtížné. Abychom měli pěknou a funkční postavu, která není jen na ozdobu, zaměříme se jak na rozvoj síly, tak i svalů. Zvětšující síla nám pomůže budovat nové svaly a díky svalům získáváme lepší předpoklady pro zvedání těžkých vah. Při budování těla musíme najít kompromis mezi sílou, délkou přestávek mezi sériemi, počty opakování a volbou cviků. A právě volba a kombinace cviků hrají důležitou roli pro náš další vývoj... více »

Diskuse k článku (0)


Nejlepší doplněk stravy

Jaký doplněk bych si zvolil, kdybych si mohl vybrat pouze jeden, který by mně pomohl získat lepší postavu? Musel by především splňovat několik vlastností nutných pro trénink, regeneraci, budování svalové hmoty a ulehčit hubnutí. Zároveň by živina z doplňku byla obtížně získávaná z běžné stravy... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2018 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt