Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Oslí výpony na rozvoj lýtek

Lýtka jsou pro mnohé komplikovanou svalovou partií, která odmítá růst nebo s nimi dotyčný není spokojen, protože jim chybí ten pravý tvar typický pro tuto oblast. Kromě obvyklých výponů mohou s rozvojem lýtek pomoci i oslí výpony... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink, spánek, práce na směny a zdraví

Kdo pracuje na směny, prodlužuje pracovní dobu do pozdních hodin, chodí se v noci bavit nebo záměrně nedodržuje čas určený na spánek s cílem získat více času, může být více ohrožen vznikem mnohých civilizačních onemocnění. Kromě toho se také snižuje účinnost tréninku a pokroky mohou být pomalejší nebo se zcela zastavit... více »

Diskuse k článku (0)


Sumo mrtvý tah

Mrtvý tah patří vůbec k nejúčinnějším cvikům na rozvoj celého těla. Jeho provedení však může mnohým lidem dělat potíže a při nesprávné technice jde často o velmi nebezpečné pohyby, které mohou vést až ke zranění. Velmi důležitou oblastí jsou u mrtvých tahů spodní záda. Pokud má někdo problémy s touto oblastí, nebo má špatný poměr končetin pro vykonávání cviku, zejména pokud má někdo dlouhé nohy a krátké paže a navíc není dost ohebný, může zkusit zařadit způsob provedení nazvaný sumo mrtvý tah... více »

Diskuse k článku (0)


Jak posílit mozkové funkce a paměť

Být fit neznamená jen sportování a mít tělo ve formě, ale nesmíme zapomínat ani na naší mysl a mozek. Spojení mysli a těla je vyžadováno jako jeden z faktorů úspěšnosti při budování postavy. Zdravou mozkovou činnost a paměť potřebujeme při učení, získávání informací, ale třeba i při sestavování tréninku. Proto bychom měli mozek nejen správně zatěžovat jeho využíváním, ale zároveň podpořit i jeho činnost pomocí správné stravy... více »

Diskuse k článku (0)


Rychlobruslař

Dostat se do formy lze mnoha způsoby. Používají se činky, stroje, různá sportovní odvětví. Stále více lidí dává přednost cvičení s váhou vlastního těla. Je to z toho důvodu, že jde o cvičení, při kterém nehrozí tak velké riziko zranění, pokud se provádí správně. Další velkou výhodou cvičení s váhou vlastního těla lidé nachází v tom, že ho lze provádět kdekoliv, to znamená i doma. A to je pro mnohé vůbec ta největší výhoda, protože mnozí nemají čas nebo peníze, aby navštěvovali sportoviště nebo posilovny. Mezi účinné pohyby, které mohou pomoci s formováním těla, patří i cvik nazvaný rychlobruslař... více »

Diskuse k článku (0)


Nejlepší cvik na břicho

Břicho patří k nejsledovanějším partiím na lidském těle. Každému vadí, jestliže se nevejde do své velikosti oblečení a tak se snaží něco se svým středem těla dělat. Abychom mohli s touto oblastí něco účinného dělat, měli bychom se zaměřit na přísun stravy, aerobní aktivity a také bychom měli podpořit svalstvo k růstu. Proto je dobré zjistit, které cviky jsou na oblast břicha ty nejúčinnější... více »

Diskuse k článku (0)


Jak udělat více shybů

Shyby na hrazdě patří k nejúčinnějším cvikům na rozvoj zádových svalů. Nejvíce působí na jejich šířku a lze s nimi zvýraznit V tvar trupu. Výhody shybů jsou všeobecně známé. Jako největší výhodu lze označit skutečnost, že k vykonávání nepotřebujeme žádné speciální vybavení. Stačí nám hrazda nebo nějaká tyč umístěná na stabilním místě a dostatečně vysoko. Velkým problémem však bývá, že mnoho lidí není schopno udělat dostatečný počet shybů, aby mohli provést požadovaný počet opakování a dosáhnout výhod tohoto excelentního cviku... více »

Diskuse k článku (0)


Semínka chia

Růst svalů, redukce tuků, doplnění správných živin, které umožní optimální regeneraci. Co více by si člověk, usilující o fitness styl a budování sportovní postavy, mohl přát. Semínka chia nás mohou díky svému složení k tomuto ideálu přiblížit. Obsahují vysoké množství omega 3 mastných kyselin, bílkovin, vlákniny, minerálů a antioxidantů... více »

Diskuse k článku (0)


Ovládání břicha pro štíhlý pas

Dobře vypadající štíhlý pas a viditelné břišní svaly by chtěli snad všichni. Na první pohled jednoduchá věc je ale pro většinu lidí zapovězena. Proč to tak je, asi všichni tuší. Jde zejména o nevhodnou stravu a sedavý způsob života. Pokud chceme vidět své břišní svaly, musíme splnit dvě hlavní podmínky. Mít v oblasti svalovou hmotu a spálit přebytečný tuk. To znamená zařadit nejen odpovídající trénink a upravit stravu, ale velmi důležité pro oblast břicha je umět ji ovládat... více »

Diskuse k článku (0)


Nejlepší cvik na biceps pro fitness styl

Jaký cvik bychom měli používat pro co nejlepší rozvoj bicepsů? Rozdíl samozřejmě bude u sportovců, kteří potřebují co nejpreciznější rozvoj partie, či potřebují získat co největší sílu nebo vrcholek bicepsu. Mnoho lidí však nemá vůbec čas trávit v posilovně dlouhé hodiny a potřebují proto univerzální cvik, který dostane ze zatížení bicepsů maximum při co nejkratším času věnovaném tréninku... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2016 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt