Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Jak ubývá tuk na těle

Téměř každý se už někdy v životě pokoušel hubnout. Mnoho lidí hubnutí nedokončí. Jedním z důvodů je pocit, že spalování tuku nefunguje nebo očekávali rychlejší výsledky. Jenže oni výsledky měli, ale neviděli je. Tuk totiž nejprve mizí na partiích, kde si toho moc nevšímáme... více »

Diskuse k článku (0)


Co jsou skryté tuky a jak se jim vyhnout

Při hubnutí musíme omezit podíl tuků ve stravě. Ačkoliv určité množství tuku potřebujeme pro chod těla a například i vstřebání v tuku rozpustných vitamínů, většina lidí přijímá tuku nadbytek. Na vině je nevhodná skladba potravy a tzv. skrytý tuk. Možná si mnoho lidí myslí, že moc mastných ve stravě nemá, ale ve skutečnosti jich je více, než bychom potřebovali. Navíc jde často o tuk nasycený nebo ztužený, který patří vůbec k nejhorším... více »

Diskuse k článku (0)


10 důvodů pro používání proteinů

Zakoupit si protein v prášku dnes může prakticky každý. Mnozí se ptají, zdali to má vůbec cenu a jestli to nejsou vyhozené peníze. Ono ale záleží na tom, jak se konkrétní člověk k formování těla postaví. Někdy je pořízení proteinového přípravku opravdu vyhození peněz. Při správném použití se však může stát velmi silným nástrojem, který pomůže k přeměně postavy. Jaké důvody nás vedou k používání těchto produktů a co nám mohou přinést? více »

Diskuse k článku (0)


Co si vybrat - maso nebo uzeniny?

Sportovci by měli konzumovat dostatečné množství bílkovin. Ty jsou obsažené např. v masu. Hodně lidí si pak jako náhradu masa dávají k jídlu uzeniny v domnění, že i uzeniny jsou z masa. To je jistě pravda, jenže zatímco maso neobsahuje žádné přísady, v uzeninách toho nalezneme opravdu hodně a ne vše je přínosné, ba právě naopak. Aby to ale nebylo tak jednoduché, také konzumace masa není úplně bez rizika. Na vině je totiž jeho nevhodná úprava... více »

Diskuse k článku (0)


Jak těžkou činku používat pro růst svalů

Pro růst svalů existují nejrůznější definice a podmínky. Jedna z nejdůležitějších by se dala shrnout asi následovně. Jestliže chceme docílit nárůst nové svalové hmoty, měli bychom neustále zvyšovat zátěž a tělo se přizpůsobí na novou zátěž růstem a zvýšenou sílou. Jenže jak asi mnozí tuší, není možné zvedat váhu donekonečna. Každý má své limity a nikdo nedokáže zvedat těžké váhy celý rok... více »

Diskuse k článku (0)


Scitec 100% whey protein professional

Pro růst svalů a jejich udržení jsou bílkoviny nezbytné. Z toho důvodu musíme přijímat dostatek proteinů. Ty dostaneme do těla prostřednictvím dobře vyvážené stravy nebo si pomůžeme doplňkem stravy, který obsahuje vysoký podíl proteinů. Jednou z možností je 100 % whey protein professional od výrobce Scitec Nutrition... více »

Diskuse k článku (0)


5 potravin, které vypadají zdravě, ale nejsou

Které potraviny nejsou zdravé, ačkoliv se tak nabízejí? Když chcete sportovně vypadající postavu, musíte jíst správnou stravu. Mezi doporučené potraviny patří jogurty, ořechy, müsli, přírodní šťávy nebo zelený čaj. Jenže ne každá potravina je vhodná pro zdravý životní styl. Základním pravidlem pro výběr je číst etikety výrobků. Jedině tak se dozvíte důležité informace o složení konkrétní potraviny... více »

Diskuse k článku (0)


Nejlepší cvik na prsa při cvičení doma

Cvičení oblasti hrudníku a prsních svalů je jednodušší ve vybavené posilovně. Mezi nejlepší a nejpopulárnější cviky na rozvoj hrudníku a prsních svalů patří tlak vleže na rovné lavici. Tento cvik totiž umožňuje používat velké váhy a tak tělo dobře reaguje jak růstem svalové hmoty, tak i síly. Nevýhodou však pro mnohé bude chybějící vybavení, zejména stabilní stojany a lavička a nutná je přítomnost tréninkového partnera, aby nedošlo k nebezpečnému uvíznutí pod činkou. Kdo nemá tyto možnosti, bude muset použít několik cviků, které procvičí partii a nepotřebuje k nim tolik vybavení... více »

Diskuse k článku (0)


Jsou účinné předtréninkové suplementy?

Některé doplňky stravy mají zabezpečit lepší výkony během tréninku, oddálit únavu a získání energie. Obvykle obsahují směs látek, které mají pomoci povzbudit organismus. Mezi suplementy je najdeme jako předtréninkové a NO směsi. Většinou obsahují citrulin, nějakou formu argininu, kofein, taurin, některé vitamíny, nejčastěji skupiny B a někdy také kreatin, a karnitin, případně další látky. Za úkol mají jediný cíl. Dostat ze sebe v tréninku maximum... více »

Diskuse k článku (0)


Zaostávající trup – jak ho zlepšit

Někdo má vyváženou postavu bez chyb a nechce na ní nic měnit. Naneštěstí takovou postavu moc lidí nemá a tak mnoho z nás musí řešit a napravovat různé nedostatky na svých postavách. Jedním z nich může být horší rozvoj trupu. To znamená, že zaostává oblast hrudníku a také zádových svalů... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2017 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt