Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Nejlepší cvik na biceps pro fitness styl

Jaký cvik bychom měli používat pro co nejlepší rozvoj bicepsů? Rozdíl samozřejmě bude u sportovců, kteří potřebují co nejpreciznější rozvoj partie, či potřebují získat co největší sílu nebo vrcholek bicepsu. Mnoho lidí však nemá vůbec čas trávit v posilovně dlouhé hodiny a potřebují proto univerzální cvik, který dostane ze zatížení bicepsů maximum při co nejkratším času věnovaném tréninku... více »

Diskuse k článku (0)


Já cvičím a partner ne - co jíst

Jestliže chce někdo žít stylem fitness, ale partner či rodina ne, pak má dotyčný problém a zároveň mu tito lidé velmi ztíží možnosti v oblasti stravy. Také u sportování může být neaktivní okolí demotivující, ale sportovat lze většinou bez ohledu na podmínky doma. Běhat, chodit, plavat či jezdit na kole lze s minimálními náklady a posilovat s váhou vlastního těla jde také. Co se týká návyku a dodržování tréninku, je to věc především osobní disciplíny. Buď chci a nebo ne. Problém stravy však lze při troše snahy vyřešit také... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink pro zpevnění postavy a kondici

Někoho nemusí bavit chodit do posilovny, ale přesto cítí, že posílení svalů je důležité. Společně s aerobní aktivitou jde o nejúčinnější způsob, jak udržet své tělo v kondici s minimálním podílem tuku a zároveň zpevnit postavu odpovídajícím množstvím svalové hmoty. Poslouží nám k tomu pouze několik cviků s vahou vlastního těla. Pokud trénink provedeme poctivě, zaručeně se u něho zpotíme, spálíme přebytečnou energii, posílíme svalstvo a trénovat budeme i kardiovaskulární systém... více »

Diskuse k článku (0)


Betain – může zvýšit výkon

Kdo ze sportovců by nechtěl podávat lepší výkony. Pravidelný trénink, kvalitní strava a dokonalá regenerace by měly zabezpečit, aby organismus mohl pracovat na maximální výkon. Když nám poté někdo řekne, že při požití přirozené látky může být výkon až o čtvrtinu lepší, pak bychom o této možností minimálně začali uvažovat. Pomoci by nám v tom mohla látka zvaná betain... více »

Diskuse k článku (0)


Změny v tréninku pro lepší výsledky

Když nás něco baví, je to skvělé a na takovou činnost se těšíme. Přesně tento pocit musíme dosáhnout u cvičení, abychom u něj vydrželi celý život a mohli tak dosáhnout maximum ze svého potenciálu. Jestliže však posilování není naší oblíbenou činností a trénink máme sestavený tak, že je stereotypní, nudný, stále stejný, pak se na něj netěšíme a poté často dochází i k ukončení snažení, což je velká škoda, protože jde o jedinečný způsob, jak přirozeně měnit svou postavu a kondici k lepšímu. Ke zkoušení nových postupů máme ale i další důvody. Dalo by se říci, že jsou nutné, abychom se dopracovali k nějakým výsledkům a trénink byl účinný v dlouhodobém horizontu... více »

Diskuse k článku (0)


Kurkuma s aktivní složkou kurkumin

Jde o koření, někdy známé i pod označením indický šafrán a používá se zejména pro ochucení jídel asijské a indické kuchyně. Najdeme ho i v kořenících směsích, např. ve známém a v tuzemsku i často využívaném kari. Kurkuma ale obsahuje látku, která neunikla pozornosti vědců a podle všeho může mít některé účinky, které by se mohly hodit sportovcům. Tou látkou je kurkumin, což je silný antioxidant, takže působí proti volným radikálům a pomůže tak organismu s regenerací... více »

Diskuse k článku (0)


Přitahování k tyči na procvičení zad

Záda jsou jednou z největších svalových skupin našeho těla a pro jejich komplexní procvičení a celkový rozvoj musíme do tréninku zařadit více cviků. K jejich provedení často potřebujeme nějaké vybavení. K nejúčinnějším cvikům na rozvoj hloubky i šířky jsou přitahování nebo veslování. Lze však do tréninku zařadit další cvik, který nevyžaduje speciální vybavení a přitom je velmi účinný a také náročný. Jde v podstatě o obrácené provedení přítahů v předklonu, ale osa směřuje spíše na střed hrudníku... více »

Diskuse k článku (0)


Oxid dusnatý - více krve a živin

V organismu se odehrávají procesy, které mohou zlepšit jeho funkčnost a dosáhnout tak optimálního chodu. Pomoci nám v tom může oxid dusnatý (NO). Má velmi zajímavé účinky, které působí na zásobení svalů živinami a tím i na lepší výkonnost a regeneraci. Musíme ale vytvořit podmínky, aby k těmto pochodům mohlo docházet. V těle se oxid dusnatý tvoří přirozeně. Dokáže roztahovat cévy, což znamená pro sportovce více krve a její průtok v cévách a tím i živin ve svalech. Více krve znamená i více kyslíku... více »

Diskuse k článku (0)


Vybudování V tvaru trupu

Zejména muži chtějí při budování své postavy i vzhled, který připomíná tvar V. To znamená široká ramena, mohutné vrchní zádové svaly a oproti tomu úzký pás, který dodá tělu potřebnou symetrii a zároveň opticky ještě více zvětší poměr mezi rameny a pasem. Neměli bychom zanedbávat ani dolní polovinu těla. Jedině tak bude postava vyvážená a vzhledově bezchybná. Ačkoliv ženy o výrazný V tvar trupu moc většinou nestojí, přesto by se o tento poměr , i když v menší míře než muži, měli snažit také. Znamená totiž rozložení důležité svalové hmoty na správných místech... více »

Diskuse k článku (0)


Jak podpořit chuť k jídlu

Tělo potřebuje pro svůj chod optimální množství živin a proto musíme konzumovat dostatek kvalitních potravin. Většinou se ale snažíme o opak, zejména když potřebujeme hubnout, abychom nepociťovali hlad a mohli omezit příjem energie. Pokud ji však omezíme příliš mnoho, mohlo by to znamenat spalování svalové hmoty, čemuž by měl každý, kdo to myslí s formováním postavy vážně, zabránit. Další lidé zase usilují o nabrání nové svalové hmoty, ale nemají chuť do jídla. Přitom pro budování čisté svalové hmoty je potřeba mírně vyšší energetický příjem než výdej a nízký apetit může v tomto ohledu znamenat problém... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2016 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt