Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Jak odstranit sladké ze stravy postupnými kroky

Příliš mnoho jednoduchých cukrů ve stravě působí špatně na náš organismus. Všichni vědí, že jejich nadbytek způsobuje nadváhu. A ta je zase rizikovým faktorem pro vznik obávané cukrovky. Krom toho nevhodné cukry často brání naší snaze zhubnout nebo vybudování sportovní postavy bez zbytečného tuku. Jenže mnozí se nedokážou jednoduchých cukrů úplně vzdát nebo je alespoň výrazně omezit na minimum. Nejvhodnějším řešením není rychlé omezení nevhodných cukrů, ale dělat postupné kroky, díky kterým se můžeme zbavit sladkého ve stravě... více »

Diskuse k článku (0)


Motivace, která funguje

Všichni vědí, že motivace je velmi důležitá v každé lidské činnosti. Ani u budování a přeměny postavy tomu není jinak. Když se opravdu nechce cvičit nebo nás nahlodávají určité pochybnosti o našem snažení, je vždy dobré mít něco v záloze, co nás dokáže opět rychle dostat zpět do akce. Slouží k tomu motivační videa. Někdo natáčí videa jak cvičí, můžeme nalézt i videa z prostředí fitness, které je doprovázeno pouze hudbou... více »

Diskuse k článku (0)


Co nejvíce zabralo na růst svalů?

Svalovou hmotu potřebují všichni, kdo to myslí vážně se změnou své postavy. Bez aktivní svalové hmoty se špatně hubne. Pokud si ji nesmyslnými dietami spálíme, pak bude hubnutí neúspěšné. Stejně tak když usilujeme o více svalnatou postavu, musíme zabezpečit, aby svalová hmota rostla... více »

Diskuse k článku (0)


Nejdříve posilovna a až potom běhat

Jak nejlépe spalovat tuk? Někdo tvrdí, že nejlépe odbourává tuk aerobní aktivitou a posilování k tomu nepotřebuje. Naopak jiné skupině lidí, podle jejich přesvědčení, zase stačí samotné posilování, aby zhubli. Vědci ale zjistili, že pravda je někde mezi těmito tvrzeními... více »

Diskuse k článku (0)


Recenze BCAA MyProtein

Větvené aminokyseliny Leucin, Isoleucin a Valin (BCAA) se nejčastěji používají těsně před tréninkem a po něm. Umí totiž zásobovat svaly energií a tak zabránit odbourávání svalové hmoty při tréninku. Jestliže chceme zařadit tento suplement do svého jídelníčku, je potřeba si vybrat některý z mnoha produktů na trhu. Výrobce MyProtein nabízí větvené aminokyseliny v prášku s několika příchutěmi a v několika velikostech balení vhodných jak na otestování, tak i na delší doplňování BCAA... více »

Diskuse k článku (0)


5 cviků, které nejlépe spalují tuky

Hubnutí a budování svalů spolu úzce souvisí. Díky svalům můžeme účinně měnit svou postavu. Pokud se zaměřujeme jen na hubnutí celkové hmotnosti, většinou jsou výsledky nevalné. Pro nejlepší výsledky je dobré kombinovat posilovací trénink a aerobní aktivitu s cílem spálit především tuk. V posilovně se ale v době hubnutí často lidé zaměřují na mnoho sérií a opakování a zapomínají, že musí pracovat na budování, nebo minimálně udržení stávající svalové hmoty. Z toho důvodu také nepřestáváme cvičit opakování v rozmezí mezi 8 – 12 opakováními v sérii, které jsou nejlepší na nárůst svalové hmoty... více »

Diskuse k článku (0)


Jak zlepšit benčpres

Tlak v leže na rovné lavici patří k nejpoužívanějším cvikům v posilovnách na rozvoj hrudníku a prsních svalů. Když zvedáme velkou zátěž, můžeme dosáhnout i lepších výsledků při budování svalové hmoty a síly partie. Někdo může mít problémy se zvedáním větší zátěže, stagnuje na určité váze a nemůže se posunout dále. I když růst svalů a budování postavy nesouvisí pouze s používáním maximální váhy a musíme používat i další způsoby, jak donutit tělo k růstu, hubnutí nebo k dosažení výkonnosti, přeci jen je dobré využít nějaké to kilo navíc na čince... více »

Diskuse k článku (0)


Mají význam další suplementy v proteinu?

Když si kupujeme protein, najdeme v nabídce také produkty obsahující nejrůznější látky. Často jde o vitamíny, minerály, aminokyseliny, kreatin a další. Mnozí zájemci se ptají, jestli si koupit takto obohacený protein a tím takříkajíc zabít více much jednou ranou nebo zvolit raději protein bez dalších přísad... více »

Diskuse k článku (0)


Triceps - nejlepší cvik

Jak poznáme, že se naše paže dostávají na vyšší úroveň? Když před tělem zatnu paži a vnější oblouk paže lemuje dlouhá hlava tricepsu, poznám, že už se konečně něco děje. Z boku dostává paže nečekaný objem a ten pohled vzbudí respekt od ostatních, kteří se zajímají, jak jsem dosáhl takového rozvoje. Triceps není moc populární partií, protože se mnozí lidé domnívají, že není až tak potřeba. Jenže jeho rozvoj má význam pro rovnoměrný rozvoj paží, protože triceps tvoří dokonce větší část vrchní části horní končetiny. Pokud tedy chceme silné paže, a to bychom měli, pak jednoduše triceps nemůžeme ignorovat a musíme pro něj hledat ty nejlepší cviky pro jeho rozvoj... více »

Diskuse k článku (0)


Hýždě - hubnutí a zpevnění tréninkem

Hodně lidí není spokojeno se svými hýžděmi. Sedací svaly jsou často povislé a nevzhledné a jejich vzhled je vzdálen ideálu, který si mnozí přejí. Často pak můžeme podlehnout nejrůznějším nabídkám, které nám slibují, že právě tato partie se zlepší, někdy snad dokonce i bez našeho úsilí. Za tento povislý vzhled však mohou pouze dvě věci. Tou první je, že na partii máme mnoho tuku a druhý problém je, že zde máme málo svalů. Z toho plyne, že musíme nabrat novou svalovou hmotu a také spálit přebytečný tuk... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2018 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt