Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Nejlepší cvik na břicho

Břicho patří k nejsledovanějším partiím na lidském těle. Každému vadí, jestliže se nevejde do své velikosti oblečení a tak se snaží něco se svým středem těla dělat. Abychom mohli s touto oblastí něco účinného dělat, měli bychom se zaměřit na přísun stravy, aerobní aktivity a také bychom měli podpořit svalstvo k růstu. Proto je dobré zjistit, které cviky jsou na oblast břicha ty nejúčinnější... více »

Diskuse k článku (0)


Jak udělat více shybů

Shyby na hrazdě patří k nejúčinnějším cvikům na rozvoj zádových svalů. Nejvíce působí na jejich šířku a lze s nimi zvýraznit V tvar trupu. Výhody shybů jsou všeobecně známé. Jako největší výhodu lze označit skutečnost, že k vykonávání nepotřebujeme žádné speciální vybavení. Stačí nám hrazda nebo nějaká tyč umístěná na stabilním místě a dostatečně vysoko. Velkým problémem však bývá, že mnoho lidí není schopno udělat dostatečný počet shybů, aby mohli provést požadovaný počet opakování a dosáhnout výhod tohoto excelentního cviku... více »

Diskuse k článku (0)


Semínka chia

Růst svalů, redukce tuků, doplnění správných živin, které umožní optimální regeneraci. Co více by si člověk, usilující o fitness styl a budování sportovní postavy, mohl přát. Semínka chia nás mohou díky svému složení k tomuto ideálu přiblížit. Obsahují vysoké množství omega 3 mastných kyselin, bílkovin, vlákniny, minerálů a antioxidantů... více »

Diskuse k článku (0)


Ovládání břicha pro štíhlý pas

Dobře vypadající štíhlý pas a viditelné břišní svaly by chtěli snad všichni. Na první pohled jednoduchá věc je ale pro většinu lidí zapovězena. Proč to tak je, asi všichni tuší. Jde zejména o nevhodnou stravu a sedavý způsob života. Pokud chceme vidět své břišní svaly, musíme splnit dvě hlavní podmínky. Mít v oblasti svalovou hmotu a spálit přebytečný tuk. To znamená zařadit nejen odpovídající trénink a upravit stravu, ale velmi důležité pro oblast břicha je umět ji ovládat... více »

Diskuse k článku (0)


Nejlepší cvik na biceps pro fitness styl

Jaký cvik bychom měli používat pro co nejlepší rozvoj bicepsů? Rozdíl samozřejmě bude u sportovců, kteří potřebují co nejpreciznější rozvoj partie, či potřebují získat co největší sílu nebo vrcholek bicepsu. Mnoho lidí však nemá vůbec čas trávit v posilovně dlouhé hodiny a potřebují proto univerzální cvik, který dostane ze zatížení bicepsů maximum při co nejkratším času věnovaném tréninku... více »

Diskuse k článku (0)


Já cvičím a partner ne - co jíst

Jestliže chce někdo žít stylem fitness, ale partner či rodina ne, pak má dotyčný problém a zároveň mu tito lidé velmi ztíží možnosti v oblasti stravy. Také u sportování může být neaktivní okolí demotivující, ale sportovat lze většinou bez ohledu na podmínky doma. Běhat, chodit, plavat či jezdit na kole lze s minimálními náklady a posilovat s váhou vlastního těla jde také. Co se týká návyku a dodržování tréninku, je to věc především osobní disciplíny. Buď chci a nebo ne. Problém stravy však lze při troše snahy vyřešit také... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink pro zpevnění postavy a kondici

Někoho nemusí bavit chodit do posilovny, ale přesto cítí, že posílení svalů je důležité. Společně s aerobní aktivitou jde o nejúčinnější způsob, jak udržet své tělo v kondici s minimálním podílem tuku a zároveň zpevnit postavu odpovídajícím množstvím svalové hmoty. Poslouží nám k tomu pouze několik cviků s vahou vlastního těla. Pokud trénink provedeme poctivě, zaručeně se u něho zpotíme, spálíme přebytečnou energii, posílíme svalstvo a trénovat budeme i kardiovaskulární systém... více »

Diskuse k článku (1)


Betain – může zvýšit výkon

Kdo ze sportovců by nechtěl podávat lepší výkony. Pravidelný trénink, kvalitní strava a dokonalá regenerace by měly zabezpečit, aby organismus mohl pracovat na maximální výkon. Když nám poté někdo řekne, že při požití přirozené látky může být výkon až o čtvrtinu lepší, pak bychom o této možností minimálně začali uvažovat. Pomoci by nám v tom mohla látka zvaná betain... více »

Diskuse k článku (0)


Změny v tréninku pro lepší výsledky

Když nás něco baví, je to skvělé a na takovou činnost se těšíme. Přesně tento pocit musíme dosáhnout u cvičení, abychom u něj vydrželi celý život a mohli tak dosáhnout maximum ze svého potenciálu. Jestliže však posilování není naší oblíbenou činností a trénink máme sestavený tak, že je stereotypní, nudný, stále stejný, pak se na něj netěšíme a poté často dochází i k ukončení snažení, což je velká škoda, protože jde o jedinečný způsob, jak přirozeně měnit svou postavu a kondici k lepšímu. Ke zkoušení nových postupů máme ale i další důvody. Dalo by se říci, že jsou nutné, abychom se dopracovali k nějakým výsledkům a trénink byl účinný v dlouhodobém horizontu... více »

Diskuse k článku (0)


Kurkuma s aktivní složkou kurkumin

Jde o koření, někdy známé i pod označením indický šafrán a používá se zejména pro ochucení jídel asijské a indické kuchyně. Najdeme ho i v kořenících směsích, např. ve známém a v tuzemsku i často využívaném kari. Kurkuma ale obsahuje látku, která neunikla pozornosti vědců a podle všeho může mít některé účinky, které by se mohly hodit sportovcům. Tou látkou je kurkumin, což je silný antioxidant, takže působí proti volným radikálům a pomůže tak organismu s regenerací... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2016 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt