Magazín o zdravém životním stylu a fitness

3 kroky pro správný příjem soli

1 čajová lžička soli. Takové je maximální množství soli, které bychom měli každý den přijmout. Potíž je, že velká část lidí zkonzumuje sodíku mnohem více. Naneštěstí Češi patří mezi národy s nejvyšší spotřebou soli v potravinách. Uvádí se, že v České republice je to dokonce více než dvojnásobné množství, než je maximální doporučená dávka... více »

Diskuse k článku (0)


Kdy ještě buduji a kdy už ničím

Pro růst svalů a budování postavy potřebujeme používat co největší zátěž. Jenže od určité hmotnosti činek už budeme pociťovat na těle nejrůznější bolesti a obtíže. Pokud tedy nemáme za cíl vyhrát nějaké závody, pak bychom neměli zvyšovat váhu na úroveň, na kterou už prostě konkrétní sportovec nemá... více »

Diskuse k článku (0)


Kolik ovoce můžeme za den sníst?

Každý, kdo se snaží hubnout nebo i budovat sportovně vypadající postavu, případně chce přibrat čistou svalovou hmotu, by si měl dávat pozor na to co jí. Jedním z nejrizikovějších složek potravy jsou jednoduché cukry. Naneštěstí je obsahuje i tolik oblíbené ovoce. Můžeme tedy jíst ovoce bez obav nebo nám může působit potíže, když chceme dosáhnout hezčí postavy bez tuku? více »

Diskuse k článku (0)


Cvičení - priorita číslo 1

Kdyby nebyl čas a museli bychom si zvolit co dělat a co odložit, většina lidí vynechá právě cvičení. Jenže bez pohybu tělo chátrá a to možná více, než jsme ochotni si připustit. Začnou více bolet záda, přibývají kila tuku a objevují se další komplikace... více »

Diskuse k článku (0)


Místo hmotnosti se zaměřit na složení těla

Když váha ukáže méně kilogramů, máme velkou radost, protože jsme konečně začali hubnout. Přesně takové mohou být první pocity z úbytku hmotnost. Jenže nakonec se může ukázat, že úbytek váhy pocházel zejména z vody a svalové hmoty. A to už není tak radostná zpráva, protože jsme ztrátou svalové hmoty přišli o to nejcennější z našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


Tajemství úspěchu při hubnutí

S hubnutím může pomoci trik, o kterém skoro nikdo neví, ale je pro přeměnu postavy zásadní. Zasvěcení o něm ví, ale jak je vidět z bezradnosti hodně lidí a narůstajícím počtem obézních lidí, mnoho jich nemá vůbec tušení, že pokud chceme zhubnout, musíme na sobě mít dostatek svalové hmoty... více »

Diskuse k článku (0)


5 způsobů pro rychlý a účinný trénink

Kdo by dnes nechtěl ušetřit čas, ať už se jedná o jakoukoliv aktivitu. Každý chce co nejlepší výsledky za co nejkratší čas a potom se věnovat dalším povinnostem nebo případně odpočinku, relaxaci, rodině atd. U cvičení si mnoho lidí stěžuje, že na něj nemá čas. Chce to ale plán a dobrou strategii a při relativně krátkém času můžeme dosáhnout dobrých výsledků. Zde je 5 způsobů, jak co nejvíce ušetřit čas a přitom bude cvičení stále účinné... více »

Diskuse k článku (0)


Vhodný čas pro hubnutí a růst svalů

Říká se, že je určité období vhodné pro spalování tuků a hubnutí a jiné zase pro růst svalů a síly. V podstatě je ale jedno, kdy se rozhodneme hubnout nebo budovat svaly, protože když splníme podmínky pro konkrétní cíl, pak se výsledky dostaví. Pro většinu lidí je však určité období lepší pro hubnutí a jiné pro růst svalů, protože k tomu jsou v určitý čas lepší podmínky. Z toho důvodu se snažíme spalovat tuky více teplejších dnech a budovat svaly raději v chladnějším období... více »

Diskuse k článku (0)


10 způsobů, jak si ulehčit hubnutí

Na jaře a v létě máme díky příznivým podmínkám ideální možnost co nejrychleji zhubnout. Vyhýbáme se hladovění, pochybným způsobům hubnutí, dlouhotrvající aerobní aktivitě a jiným drastickým metodám, které mají většinou za následek přesný opak toho, čeho chceme dosáhnout. Abychom co nejvíce spalovali tuky, můžeme zkusit hned 10 způsobů, které ulehčí hubnutí a získáme tak lepší postavu... více »

Diskuse k článku (0)


Jak odstranit sladké ze stravy postupnými kroky

Příliš mnoho jednoduchých cukrů ve stravě působí špatně na náš organismus. Všichni vědí, že jejich nadbytek způsobuje nadváhu. A ta je zase rizikovým faktorem pro vznik obávané cukrovky. Krom toho nevhodné cukry často brání naší snaze zhubnout nebo vybudování sportovní postavy bez zbytečného tuku. Jenže mnozí se nedokážou jednoduchých cukrů úplně vzdát nebo je alespoň výrazně omezit na minimum. Nejvhodnějším řešením není rychlé omezení nevhodných cukrů, ale dělat postupné kroky, díky kterým se můžeme zbavit sladkého ve stravě... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2018 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt