Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Chrom - dá se díky němu zhubnout?

Může doplňování chrómu ve stravě pomoci při hubnutí a nárůstu čisté svalové hmoty? Chróm bychom měli přijímat prostřednictvím naší stravy. Zároveň však musí jít o chróm trojmocný, protože ten šestimocný je naopak toxický. Často se však stává, že chrómu máme v těle nedostatek. Přitom působí na správnou hladinu krevního cukru v krvi a proto by měl ovlivnit i přibírání na váze nebo hubnutí. Je známo, že rozkolísaná hladina krevního cukru není to pravé ani pro nabírání co nejčistší svalové hmoty a zároveň není tento stav dobrý ve fázi hubnutí, kdy se snažíme, aby tělo využívalo jako zdroj energie tuk... více »

Diskuse k článku (0)


Jak pokrýt denní dávku bílkovin

Bez vybudování nové svalové hmoty pěknou postavu nezískáme. Abychom nějaké svaly získali, musíme cvičit. Po tomto impulsu je tělo připravené růst. Potřebuje k tomu ale dostatek proteinů. Množství je závislé na jejich kvalitě, ale také na osobní potřebě konkrétního sportovce. Řekněme, že potřebujeme 200 g za den. To už je docela velké množství... více »

Diskuse k článku (0)


Největší chyby vedoucí k nadváze

Nikdo nechce být obézní, ale přesto je v populaci stále více lidí, kteří mají nadbytečnou hmotnost. Přitom byste měli hned v počátku odhalit, že se něco s vaším tělem děje a včas zakročit. Chyby, které lidé dělají v souvislosti se vznikem obezity, jsou poměrně dobře odstranitelné, ale člověk musí především chtít dělat něco se vznikajícím stavem... více »

Diskuse k článku (0)


Jak často měnit cviky v tréninku

Změny v tréninku jsou nutné pro dosažení pokroku. Potřebujeme upravit trénink při budování svalů, ale také při hubnutí. Jednou z možností je změna cviků. Přitom nemusí jít o náhradu cviku za jiný, ale často stačí upravit stávající. Tvrdí se, že funguje jakýkoliv cvičební plán, ale jen dokud si na něj tělo nezvykne. Pokud tedy půjdeme cestou výměny cviků, máme několik možností, jak je provést... více »

Diskuse k článku (0)


Pomáhá Guarana při tréninku?

Po příchodu z práce jsem často bojoval s únavou a z toho důvodu se někdy nechce ani trénovat. Hledal jsem proto způsob, jak se únavy zbavit a plnohodnotně cvičit a sportovat. Jednou z možností bylo nasazení kofeinu. Vyzkoušel jsem tedy doplněk stravy obsahující guaranu. Kofein většina lidí konzumuje každý den. Většinou je to prostřednictvím kávy, energetických nápojů, čaje, čokolády nebo některých limonád. Můžeme ho také přijímat prostřednictvím doplňků stravy... více »

Diskuse k článku (0)


Krok zpět nemusí být chyba

Jste v plném tréninku a úplné zbavení přebytečného tuku je již na dosah. Cvičí se jak je to jen možné. Břicho každý den, posilování celého těla vícekrát za týden a k tomu mnoho aerobní aktivity. Jenže najednou vám začínají tuhnout záda, píchne vás v kyčli a pocítíte bolest v lokti. Navíc spalování tuku se zpomalilo. Možná je čas trochu zpomalit a dát tělu prostor k regeneraci. Pokud totiž budete příliš cvičit bez dostatečné regenerace, může dojít k přetrénování a následně i ke zranění. A tak se může lehce stát, že svůj cíl opět nesplníte, protože jste požadovali od svého těla práci, kterou už nebylo schopné provést. Přitom stačí málo. Udělat malý krok zpět a potom dokončit proměnu těla s dostatkem síly a energie... více »

Diskuse k článku (0)


Recenze MyProtein Impact Whey protein

Syrovátkové proteiny patří mezi nejkvalitnější. Když potřebujeme dokončit několikaměsíční trénink zaměřený na spalování tuku a udržení svalů, pak koupí vhodného proteinu dostaneme do těla čisté proteiny bez tuku a cukrů. Jejich nabídka je tak široká, že bývá problém si vybrat... více »

Diskuse k článku (0)


Jaký si zvolit cíl při budování postavy

Polovina lidí, kteří se rozhodnou začít cvičit, přestává nanejvýš do několika měsíců s posilováním a sportováním. Jednou z příčin je chybějící cíl a plán, jak ho dosáhnout. Přitom důvod k začátku sportování bývá často nadváha, která znamená velké riziko pro naše zdraví. Abychom tedy vydrželi u nové aktivity na stálo, musíme si zvolit nejen celkový cíl, který chceme dosáhnout, ale i dílčí cíle, které nás motivují do další práce a dovedou nás k vysněné postavě nebo lepší výkonnosti... více »

Diskuse k článku (0)


Způsob, jak jsem vybudoval nohy

Jde o impozantní partii, kde se nachází ohromné množství svalové hmoty. Je proto důležitá nejen pro vzhled celého těla, ale kdo má masivní svaly na stehnech, pak bude mít i rychlejší metabolismus, bude moci používat těžší činky při tréninku a zároveň využije větší stabilitu, rychlost a výbušnost při dalších sportovních aktivitách. Bez dobře vyvinutých stehen vypadá postava špatně a neúplně. I když to tak na první pohled nevypadá, právě dostatek svalové hmoty zabezpečí ženám dobře tvarované nohy a sedací svaly. Není tedy pravda, že ženy neprofitují z dobře rozvinutých a přiměřeně svalnatých nohou. Výhody jsou srovnatelné pro muže i ženy a využijí tyto svaly jak při hubnutí, tak i pro dosažení vyšší výkonnosti. Jak ale dosáhnout co nejlepšího rozvoje dolních končetin a obzvláště stehen? více »

Diskuse k článku (0)


Jak by vypadal první trénink dnes

Je to už více než dvě desetiletí, kdy jsem poprvé vzal do ruky činku. Informací o tréninku bylo málo, ale nechybělo velké nadšení a chuť cvičit. Nejhorší byl však způsob, jak jsem tehdy začal cvičit. Našli jsme v kůlně několik kotoučů a tyč, na kterou se dají kotouče nasunout. A samozřejmě jsme soutěžili, kdo uzvedne co největší zátěž a napodobovali vyspělé sportovce, např. vzpěrače. Každý zná ten pocit, kdy při zvednutí vyšší zátěže nedokáží záda udržet tělo ve správném postavení a bolest je na světě. Pokračovalo to chaotickým tréninkem, nesprávně zvolenou váhou na čince a rizikovými pohyby, u kterých hrozí vznik zranění. Špatně bylo samozřejmě mnoho dalších věcí, od tréninkových postupů počínaje a v neposlední řadě nevhodně složenou stravou... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2017 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt