Fitvit.cz » Tréninky

Metoda 21 pro biceps

Pro neustálé zlepšování se vyplatí občas zařadit netradiční tréninkovou metodu do svého cvičebního plánu. Jak je známo, tělo po určité době stagnuje a nereaguje na běžný trénink. Metoda 21 opakování je jedním z postupů, kterým je možné nastartovat tělo k dalšímu růstu. Nejčastěji je aplikována na biceps... více »

Diskuse k článku (0)


Cvičit nohy i bez stojanů

Trénink nohou je klíčem k úspěchu. Pokud nejsou trénované a vršek těla ano, postupně začnou zaostávat a postava vypadá nevyváženě, v případě nadměrného rozvinutí vršku těla oproti dolním končetinám až groteskně. Ženy pak zanedbáváním této partie přicházejí o mocný nástroj ke tvarování pro ně velmi sledovaných oblastí stehen a hýždí. A co víc, na nohách se nachází velký podíl celkové tělesné svalové hmoty a tu potřebuje každý, a to i v souvislosti se spalováním tuků... více »

Diskuse k článku (0)


Udržovací trénink

Udržovat tělo v dobré kondici musí každý, kdo si chce zachovat dobré zdraví do co nejvyššího věku. Vždy však nastane jednou za čas situace, kdy nelze věnovat pohybovým aktivitám tolik času, jako doposud. V takovém případě je vhodné zařadit trénink zaměřený na udržení svalové hmoty v přiměřeném rozsahu. To samé platí pro zachování funkčního kardiovaskulárního systému. Je vždy lepší udržovat si určitou trénovanost, nežli začínat stále znovu... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink předloktí a úchopu

Předloktí a zápěstí se musí trénovat stejně, jako jiné svalové skupiny, nepatříte-li k hrstce vyvolených, kteří je mají přirozeně mohutné. S přidáním další partie však vyvstává otázka, kam tento trénink zařadit. Je zde několik možností, jak trénink této partie absolvovat... více »

Diskuse k článku (0)


Základní trénink zad

Záda jsou dominantní svalovou partií, která si zaslouží pozornost každého, kdo to myslí se zdravým životním stylem vážně. Jakékoliv zanedbání v jejich procvičování může znamenat velké potíže, které mohou vyústit v neschopnosti sportovat a dokonce se i řádně hýbat. Při jejich procvičování musíme dbát na zasažení vláken od trapézů přes latissimy až po důležité vzpřimovače páteře... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink bez činek

Cestujete nebo se vracíte pozdě z práce a povinnosti vám nedovolí navštívit fitness centrum, abyste mohli absolvovat plnohodnotný trénink? Rozhodně ho nevynechávejte a absolvujte cvičení proti odporu vlastního těla. Někdy může být účinnější, než zatížení s činkami... více »

Diskuse k článku (0)


Periodizace tréninku

Kdo by se nechtěl neustále zlepšovat a zvyšovat tak permanentně svoji výkonnost. Abychom byli schopni takovýchto cílů, je nutné hledat vhodné postupy, které zajistí připravit organismus na všechny fáze námahy během jednotlivých částí přípravy vedoucí k cíli, což může být soutěž, závody či turnaj nebo třeba jen kondiční cvičení s vyvrcholením směřované na letní měsíce, kdy chceme předvést svou postavu v tom nejlepším světle... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink břicha

Trénink břicha láká všechny vidinou vypracovaných, dobře tvarovaných a oddělených šesti políček břišních svalů bez přebytečného podkožního tuku. Jelikož je břicho odolné vůči únavě, je dobré ho procvičovat alespoň dvakrát týdně. Na druhou stranu není dobré to s tréninkem břicha přehánět. I tato partie se musí regenerovat a po dlouhodobém přetížení může nastat přetrénování... více »

Diskuse k článku (0)


Rychlý trénink ramena - triceps - biceps

Čas je v našich profesních životech velmi neúprosný, a tak je zde pro zaneprázdněné, co chtějí stíhat i nějakou tu pohybovou aktivitu, další rychlý trénink, tentokrát trio svalových partií. Procvičíme ramena, biceps a triceps... více »

Diskuse k článku (0)


Rychlý trénink hrudníku

Trénink hrudníku pro časově zaneprázdněné, kteří však chtějí alespoň nezbytnou dobu věnovat cvičení, nejlépe pak doma... více »

Diskuse k článku (0)


Kruhový trénink

Kruhový trénink je užitečný jako nástroj pro zvýšení kondice, redukci tuku nebo odlehčení při těžkém tréninku. Smyslem tohoto tréninku je procvičit celé tělo v jedné tréninkové jednotce a rozproudit krev do různých částí těla absolvováním několika cviků na odlišné svalové partie. Kruhový trénink lze provádět doma i ve fitcentru. Obvykle se cvičí celé tělo v několika cyklech při minimálních přestávkách mezi sériemi. Zvolte si po jednom cviku na všechny partie těla.

Diskuse k článku (0)


1 2

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2018 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt