Fitvit.cz » Tréninky » Rychlý trénink hrudníku

Rychlý trénink hrudníku

Trénink hrudníku pro časově zaneprázdněné, kteří však chtějí alespoň nezbytnou dobu věnovat cvičení, nejlépe pak doma.

Nebude potřeba žádné speciální vybavení. Výběr cviků. Tlak jednoručkami buď na rovné nebo šikmé lavičce, pullover, rozpažování, kliky. Váha jednoruček dle výkonnosti nebo možností. Nejlépe pak dva páry. Jedny lehčí a druhé těžší.

Nejprve se rozcvičte. Dále pokračujte rozpisem.
1. Superset s lehčími jednoručkami - tlak hlavou nahoru a rozpažování hlavou nahoru 3 x 10 opakování
2. Tlak s těžšími jednoručkami vleže 3 x 8 opakování
3. Pullover 3 x 10 - 12 opakování
4. Kliky s širším položením rukou od sebe 3 x 10 - 20, v poslední sérii, pokud ještě můžete, proveďte sérii s maximem opakování co zvládnete.

Použijte takové váhy, aby přestávky mezi sériemi byly co nejkratší. Trénink by měl dle rozpisu trvat méně než třicet minut. Trénink je zaměřen na udržení kondice.

Máte-li ještě pár minut, můžete přidat pár sérií pro břicho a nezapomeňte na závěr alespoň krátké uvolnění či strečink.

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2021 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt