Fitvit.cz » Cviky

Klopení zápěstí

Posílení předloktí a úchopu je stejně důležité, jako trénování jakékoliv jiné partie. Je namáhané téměř při všech pohybech a cvicích v posilovně. Proč ho tedy posilovat, když je předloktí tak využívané a mělo by tedy sílit automaticky? Protože tato oblast v mnoha případech zaostává. Je to jako s lýtky. Používáme je stále, ale mnohým také nerostou dle jejich přání. Stejně tak lze přistupovat k předloktí trénované pouze s nepřímým zatížením, což se může vymstít a slabý úchop může znamenat horší výsledky při rozvoji ostatních partií... více »

Diskuse k článku (0)


Výpady s činkou

Pozadí a pěkné nohy si chtějí vytvarovat zvláště ženy a dívky. Pro tvarování těchto ostře sledovaných partií existuje více cviků. Jedním z nejúčinnějších jsou nejrůznější výpady. Lze je vykonávat i bez zátěže a pro začátečníky je to ideální volba, než se naučí, jak využívat zátěž pro formování těla a zároveň se nejprve naučili dokonale techniku cviku... více »

Diskuse k článku (0)


Krčení ramen pro rozvoj horních trapézů

Ačkoliv je v názvu cviku svalová skupina ramen, mnozí ho využívají při tréninku zad. Není moc využívaný, ovšem pro vzhled a estetiku těla je žádoucí jeje zařazovat do svých tréninků. Na výběr je hned několik variant, od využití velké činky s držením před či za tělem až po zvedání ramen jednoručkami... více »

Diskuse k článku (0)


Nejlepší cviky

Cílem v posilování těla je zpevnit svalový korzet, zlepšit ohebnost a funkčnost jednotlivých svalových skupin tak, aby pracovaly pro tělo jako celek, pomáhaly v nárůstu svalové hmoty a redukci nadměrného množství tuku. Ať se to někomu líbí nebo ne, o nárůst svalové hmoty, samozřejmě s ohledem na konkrétní cíle, by měli usilovat všichni, čili jak sportovci , jenž potřebují svalové hmoty více, ale i ti, kteří usilují o redukci tuku... více »

Diskuse k článku (0)


Shyby na hrazdě

Všichni, jenž usilují o zlepšení šířky zad, by do svých tréninků měli zařazovat shyby nebo chcete-li přitahování na hrazdě nadhmatem širokým úchopem.Nejenže jsou vynikajícím cvikem pro rozvoj zad, ale kdo si dobře vzpomíná, byly vždy ukazatelem fyzické zdatnosti... více »

Diskuse k článku (0)


Přítahy v předklonu jednoručně

Stejně jako přítahy s velkou činkou působí práce jednoručkami hlavně na zádové svalstvo, ovšem tím, že ruce pracují odděleně, lze vyvažovat silové a svalové nerovnováhy. Navíc se při podepření jednou stranou těla o lavičku tolik nenamáhají přetěžovaná spodní záda... více »

Diskuse k článku (0)


Přítahy v předklonu

Záda jsou partií, na které se nejlépe pozná, kdo bude věčným začátečníkem a naopak ti, jenž dokážou měnit své sny ve skutečnost. V pokroku mohou pomoci ty správné cviky. Vyznavači fitness aktivit jsou seznámeni o prospěšnosti základních cviků a mezi ty královské, které formují postavu, patří právě přítahy v předklonu... více »

Diskuse k článku (0)


Bicepsové zdvihy na Girondově lavici

Bicepsové zdvihy s opřením loktů o šikmou lavici jsou dalším z izolovaných cviků procvičující dvojhlavý sval paže. Lze ho provádět s jednoručkami i velkou činkou. Obvykle se využívá speciální šikmé lavice, nazývanou také Girondova či Scottova, o kterou se opřou paže a zdvihy se provádějí pouze silou bicepsových svalů... více »

Diskuse k článku (0)


Bicepsový zdvih s opřením o koleno

Jedná se o doplňkový cvik, který následuje některý ze základních cviků na rozvoj bicepsů. Jeho výhodou je izolace práce dvojhlavého svalu paže, ovšem je-li prováděn správně. Dokáže vytvářet nepřerušované napětí bez možnosti odpočinku během opakování a v horní poloze lze biceps účinně smrštit... více »

Diskuse k článku (0)


Bicepsový zdvih jednoručně na šikmé lavičce

Síla je pro rozvoj paží stejně důležitá jako technika, nicméně není možné zapomínat ani na procvičení bicepsů z co největšího počtu úhlů různými a rozmanitými cviky. Každý bude reagovat jiným způsobem a pomoci v tom může cvik, jenž uznávají mnozí sportovci pro jeho schopnost procvičit sval v úplném rozsahu pohybu a také zde platí, že zdvih vsedě na šikmé lavičce zatíží o trochu více vnější hlavu, čili z tohoto pohledu jde o cenný cvik, jenž by měl do svých tréninků zařadit každý, kdo chce komplexně rozvíjet dvojhlavý sval paže...více »

Diskuse k článku (0)


Bicepsový zdvih s jednoručkami vsedě

Pro co nejkomplexnější rozvoj dvojhlavého svalu paže neboli bicepsu, je nutné zařazovat více cviků. Bicepsový zdvih vsedě je cvik, jenž umožní procvičit každou paži zvlášť, tudíž dokáže vyvažovat případné silové a svalové nevyváženosti. Je také možné, že určitý cvik nebude pro někoho účinný, a tak je dobré znát co nejvíce cviků na volbu a složení toho nejideálnějšího tréninku... více »

Diskuse k článku (0)


Hacken dřep s činkou

Hacken dřep se obvykle vykonává na přístroji. Napomáhá rozvíjet svalstvo nohou a především kvadricepsu, což jsou svaly na přední straně stehen. Abychom se cvičení dřepů nemuseli vzdát doma nebo tam, kde nejsou k dispozici stojany, lze tento cvik provádět pomocí činky...více »

Diskuse k článku (0)


Bicepsový zdvih s velkou činkou

Biceps je svalovou partií, která upoutává nejvíce pozornosti hned při prvním pohledu. Však se také začátečníci nejprve zajímají, kdy budou mít vypracovaný biceps, který všichni ocení a oni získají patřičný respekt... více »

Diskuse k článku (0)


Cviky na šikmé břišní svaly

Při tréninku břicha dochází vždy k zapojení všech jeho částí. Každou jeho část však lze procvičit s vyšším zatížením na určitou oblast správně zvolenými cviky. Šikmé břišní svaly mají kromě estetického významu ve fitness a kulturistice pro zachování štíhlého pasu i význam funkční, kdy zajišťují rotaci trupu, ale i jeho stabilitu a prevenci před zraněním... více »

Diskuse k článku (0)


Zvedání pánve, střihy, nůžky a šlapání

Doplňte svůj trénink pohyby sloužící pro rozvoj střední části těla, konkrétně oblasti břicha. Některé z nich jsou náročnější než jiné a tak si každý může zvolit cvik na procvičení břišních svalů dle své výkonnosti... více »

Diskuse k článku (0)


123 4 5

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2019 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt