Fitvit.cz » Tréninky

Trénink ramena triceps biceps náročněji

Když se chceme v rozvoji postavy posunout dále, měli bychom si sestavit trochu náročnější tréninky než udržovací. Zaměříme se na trochu objemnější trénink s vyššími váhami, ale přesto by neměl být zbytečně moc dlouhý. Provádět ho lze jak ve fitcentru, tak i v domácím prostředí, protože potřebujeme pouze jednoručky a velkou nakládací činku... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink s jedním cvikem

Kdo pravidelně cvičí, jistě již postřehl, že existuje mnoho způsobů, jak zlepšit svou postavu. Samozřejmě je potřeba zvedat těžké váhy s nižším počtem opakování a zvyšovat tak sílu a podíl svalové hmoty. Jenže takto nejde cvičit stále, protože přeci jen máme nějaké limity. Pro zmatení svalů, obohacení tréninku a vyzkoušení něčeho nového lze zařadit občas trénink, ve kterém budeme provádět pouze jeden cvik a navíc použijeme vyšší počet opakování... více »

Diskuse k článku (0)


Hledat ideální plán pro pravidelné cvičení

Mnozí si říkají proč cvičit, když zhubnout lze i bez tréninku. Samozřejmě existují způsoby, jak hubnout bez cvičení. Většinou však dojde k úbytku nejen tuku, ale i důležité svalové hmoty. A to je právě ten důvod, kdy bude výhodnější cvičit, když chceme zhubnout. Můžeme tím ztratit tuk a zachovat svaly a případně vybudovat další hmotu pro zpevnění a tvarování postavy. K tomu však potřebujeme cvičit pravidelně a ne pouze po dobu hubnutí, ale dosáhnout toho, aby se posilování stalo nedílnou součástí našich životů. Samozřejmě je pochopitelné, že ne každý může cvičení věnovat mnoho hodin týdně. Když se ale řekne jdu cvičit třikrát týdně, už to nezní tak strašně... více »

Diskuse k článku (0)


Zadní delty - malá a důležitá partie

Ramena mají tři hlavy. Jistě nikoho nepřekvapí, že se nejčastěji stane zaostávající právě ta, která je nejméně vidět ze předu. Zadní hlava se opravdu stává nejslabším bodem při rozvoji ramen. Není však důležitá pouze z hlediska estetického. Její zaostávání může vést k problému, který postihuje mnoho sportovců. Při této nevyváženosti se totiž mohou objevit i nepříjemné bolesti v ramenou. Proto má velký význam udržovat rozvoj deltových svalů na takové úrovní, aby ani jedna jejich část nedominovala nad jinými... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink 3 krát týdně pro zaneprázdněné

Stále více lidí má problémy skloubit trénink s prací a dalšími denními povinnostmi. Chybou je cvičení vyřadit hned z několika důvodů. Patříme mezi obézní národy, cvičení reguluje stres, působí proti civilizačním chorobám a také příznivě působí na skladbu těla ve prospěch svalové hmoty vůči tuku... více »

Diskuse k článku (0)


Metoda 21 pro biceps

Pro neustálé zlepšování se vyplatí občas zařadit netradiční tréninkovou metodu do svého cvičebního plánu. Jak je známo, tělo po určité době stagnuje a nereaguje na běžný trénink. Metoda 21 opakování je jedním z postupů, kterým je možné nastartovat tělo k dalšímu růstu. Nejčastěji je aplikována na biceps... více »

Diskuse k článku (0)


Cvičit nohy i bez stojanů

Trénink nohou je klíčem k úspěchu. Pokud nejsou trénované a vršek těla ano, postupně začnou zaostávat a postava vypadá nevyváženě, v případě nadměrného rozvinutí vršku těla oproti dolním končetinám až groteskně. Ženy pak zanedbáváním této partie přicházejí o mocný nástroj ke tvarování pro ně velmi sledovaných oblastí stehen a hýždí. A co víc, na nohách se nachází velký podíl celkové tělesné svalové hmoty a tu potřebuje každý, a to i v souvislosti se spalováním tuků... více »

Diskuse k článku (0)


Udržovací trénink

Udržovat tělo v dobré kondici musí každý, kdo si chce zachovat dobré zdraví do co nejvyššího věku. Vždy však nastane jednou za čas situace, kdy nelze věnovat pohybovým aktivitám tolik času, jako doposud. V takovém případě je vhodné zařadit trénink zaměřený na udržení svalové hmoty v přiměřeném rozsahu. To samé platí pro zachování funkčního kardiovaskulárního systému. Je vždy lepší udržovat si určitou trénovanost, nežli začínat stále znovu... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink předloktí a úchopu

Předloktí a zápěstí se musí trénovat stejně, jako jiné svalové skupiny, nepatříte-li k hrstce vyvolených, kteří je mají přirozeně mohutné. S přidáním další partie však vyvstává otázka, kam tento trénink zařadit. Je zde několik možností, jak trénink této partie absolvovat... více »

Diskuse k článku (0)


Základní trénink zad

Záda jsou dominantní svalovou partií, která si zaslouží pozornost každého, kdo to myslí se zdravým životním stylem vážně. Jakékoliv zanedbání v jejich procvičování může znamenat velké potíže, které mohou vyústit v neschopnosti sportovat a dokonce se i řádně hýbat. Při jejich procvičování musíme dbát na zasažení vláken od trapézů přes latissimy až po důležité vzpřimovače páteře... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink bez činek

Cestujete nebo se vracíte pozdě z práce a povinnosti vám nedovolí navštívit fitness centrum, abyste mohli absolvovat plnohodnotný trénink? Rozhodně ho nevynechávejte a absolvujte cvičení proti odporu vlastního těla. Někdy může být účinnější, než zatížení s činkami... více »

Diskuse k článku (0)


Periodizace tréninku

Kdo by se nechtěl neustále zlepšovat a zvyšovat tak permanentně svoji výkonnost. Abychom byli schopni takovýchto cílů, je nutné hledat vhodné postupy, které zajistí připravit organismus na všechny fáze námahy během jednotlivých částí přípravy vedoucí k cíli, což může být soutěž, závody či turnaj nebo třeba jen kondiční cvičení s vyvrcholením směřované na letní měsíce, kdy chceme předvést svou postavu v tom nejlepším světle... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink břicha

Trénink břicha láká všechny vidinou vypracovaných, dobře tvarovaných a oddělených šesti políček břišních svalů bez přebytečného podkožního tuku. Jelikož je břicho odolné vůči únavě, je dobré ho procvičovat alespoň dvakrát týdně. Na druhou stranu není dobré to s tréninkem břicha přehánět. I tato partie se musí regenerovat a po dlouhodobém přetížení může nastat přetrénování... více »

Diskuse k článku (0)


Rychlý trénink ramena - triceps - biceps

Čas je v našich profesních životech velmi neúprosný, a tak je zde pro zaneprázdněné, co chtějí stíhat i nějakou tu pohybovou aktivitu, další rychlý trénink, tentokrát trio svalových partií. Procvičíme ramena, biceps a triceps... více »

Diskuse k článku (0)


Rychlý trénink hrudníku

Trénink hrudníku pro časově zaneprázdněné, kteří však chtějí alespoň nezbytnou dobu věnovat cvičení, nejlépe pak doma... více »

Diskuse k článku (0)


1 2 3

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2019 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt