Fitvit.cz » Tréninky » Jak dobře napumpovat nohy s nízkou váhou

Jak dobře napumpovat nohy s nízkou váhou

Nohy jsou polovinou našeho těla. Nachází se na nich velké množství svalové hmoty. Pro dobrý vzhled postavy je svalový rozvoj nohou důležitý. Nevypadá dobře, když máme skvěle vypadající vršek těla a nohy máme zanedbatelné. Abychom zlepšili vzhled nohou, nemusíme nutně zvedat 200 kg na dřepy. K dobrému procvičení, zpevnění a přiměřenému svalovému rozvoji postačí jednoduchý trénink se střední zátěží.

Výběr cviků je na každém zvlášť. Záleží co komu vyhovuje. Abychom ale docílili napumpování nohou s nízkou váhou, pak si necháme dřepy na závěr tréninku. Začneme například výpady, pokračujeme mrtvými tahy sumo s lehkou zátěží a vše zakončíme hlubokými dřepy buď s prázdnou osou, jednoručkou drženou před tělem nebo dokonce zcela bez zátěže. Uděláme co nejvíce opakování, díky kterým je možné dosáhnout co největší napumpování.

Většina lidí cvičí dřepy se zátěží, ale ne úplné. Hluboké dřepy i bez zátěže budou pro mnoho lidí přínosné, protože aktivují nejen kompletně nohy, ale prakticky celé tělo. Jde o ojedinělý a cenný cvik. Navíc cviky s vlastní vahou, pokud jsou prováděny správně, jsou poměrně náročné. Stačí si zkusit například kliky, shyby nebo cviky na břicho, které provádíme poctivě bez pomocných pohybu a v plném rozsahu.

V takovém případě nám cvik dá mnohem více, než špatně provedený cvik se zátěží. Pokud si zkusíme hluboké dřepy bez zátěže, zjistíme že jde o docela náročné cvičení, ke kterému nepotřebujeme prakticky žádné vybavení. Samozřejmě i u cviků s vahou vlastního těla dbáme na správnou techniku.

K dobře vypadající postavě tak vlastně ani nepotřebujeme nějaké extra vybavení. Stačí jen pravidelnost, soustavnost, cvičit technicky správně a zpevněná fit postava je naše.

Diskuse k článku (0)


Další fitness tipy pro skvělou postavu

» Jak namáhavé je získat svaly

» Rozšiřuje obvod břicha cvičení se zátěží?

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2020 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt