Fitvit.cz » Cvičení

Co udělala týdenní přestávka bez tréninku

Dát si týdenní pauzu po náročném cvičení za uplynulý rok je rozumný nápad. Dokonce je dobré takovou pauzu dělat i několikrát za rok a někdy je nutné přidat i několikatýdenní volno pro úplné zregenerování svalů, kloubů, úponů a centrální nervové soustavy. Co ale udělá týdenní pauza s naší formou a svalovou hmotou? Mnoho lidí se obává, že za týden nicnedělání ztratí své výsledky... více »

Diskuse k článku (0)


3 kroky pro nejjistější strategii

Jakou zvolit strategii při hubnutí nebo při nabírání svalů? Jak už asi víte, cest k cíli je vždy více, a to zvláště v oblasti budování těla a zdokonalování postavy pomocí redukce tuku a doplnění svalů na ty správné místa. Proto je důležité vyzkoušet na sobě některé metody a potom je úspěšně použít pro dosažení cíle...více »

Diskuse k článku (0)


Snažit se provést vždy více práce

Během pár měsíců chceme přibrat několik kilogramů svalů. Abychom to dokázali, musíme provádět více práce oproti předchozímu tréninku. Po několik týdnů by neměl být problém navyšovat zatížení svalů, které provedeme přidáním opakování, váhy, sérií nebo zkrácením přestávek mezi sériemi... více »

Diskuse k článku (0)


Hlavní faktory úspěchu

Jaké faktory jsou důležité pro úspěšné zhubnutí? Proč je někdo úspěšnější a hubnutí mu jde rychle a pohodlně a jiní se marně snaží o zhubnutí několika málo kilogramů? Odpověď je jednoduchá. A není to nic složitého. Ti co znají tyto faktory a jsou jim vlastní, dokážou poměrně rychle postupovat vpřed. Ti ostatní by se měli zamyslet nad svým chováním a pokusit se o změnu svého životního stylu a vyvarovat se chyb... více »

Diskuse k článku (0)


5 změn, které pomohly při spalování tuků

Aby bylo hubnutí úspěšné, musíme tělo přinutit ke spalování tuků. K tomu je potřeba vytvořit podmínky. Tělo nebude spalovat tuky, pokud má nadbytek energie. Těžko se hubne bez pohybové aktivity, kdy jsou výsledky spíš jen na váhu, ale co se týká změn na postavě, tak ty změny nejsou moc dobré. Kdo chce nejen zhubnou, ale i lépe vypadat, tak prostě musí zabrat! K dosažení cíle mohou pomoci některé změny... více »

Diskuse k článku (0)


O hubnutí

Co je vlastně hubnutí, proč se o něj lidé snaží, jak složité je a proč za rady „jak na to“ lidé platí? Otázek je ohledně hubnutí hodně. Ještě více však nalezneme odpovědí, které jsou motivované nejrůznějšími důvody, dost často finančními. Některé rady jsou dobré a jiné špatné... více »

Diskuse k článku (0)


Kdy je čas zvýšit váhu na čince

Zvyšování zátěže při posilování patří k základům, pokud se snažíme změnit vzhled postavy. Abychom v této činnosti byli úspěšní, mělo by být naším cílem vybudování nové svalové hmoty a nemusí jít nutně o velké množství. Například při hubnutí stačí získat několik málo kilogramů svalů a postava zcela zásadně změní vzhled. Když potom rostou svaly, většinou dojde i k růstu síly... více »

Diskuse k článku (0)


Místo hmotnosti se zaměřit na složení těla

Když váha ukáže méně kilogramů, máme velkou radost, protože jsme konečně začali hubnout. Přesně takové mohou být první pocity z úbytku hmotnost. Jenže nakonec se může ukázat, že úbytek váhy pocházel zejména z vody a svalové hmoty. A to už není tak radostná zpráva, protože jsme ztrátou svalové hmoty přišli o to nejcennější z našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


5 způsobů pro rychlý a účinný trénink

Kdo by dnes nechtěl ušetřit čas, ať už se jedná o jakoukoliv aktivitu. Každý chce co nejlepší výsledky za co nejkratší čas a potom se věnovat dalším povinnostem nebo případně odpočinku, relaxaci, rodině atd. U cvičení si mnoho lidí stěžuje, že na něj nemá čas. Chce to ale plán a dobrou strategii a při relativně krátkém času můžeme dosáhnout dobrých výsledků. Zde je 5 způsobů, jak co nejvíce ušetřit čas a přitom bude cvičení stále účinné... více »

Diskuse k článku (0)


Vhodný čas pro hubnutí a růst svalů

Říká se, že je určité období vhodné pro spalování tuků a hubnutí a jiné zase pro růst svalů a síly. V podstatě je ale jedno, kdy se rozhodneme hubnout nebo budovat svaly, protože když splníme podmínky pro konkrétní cíl, pak se výsledky dostaví. Pro většinu lidí je však určité období lepší pro hubnutí a jiné pro růst svalů, protože k tomu jsou v určitý čas lepší podmínky. Z toho důvodu se snažíme spalovat tuky více teplejších dnech a budovat svaly raději v chladnějším období... více »

Diskuse k článku (0)


10 způsobů, jak si ulehčit hubnutí

Na jaře a v létě máme díky příznivým podmínkám ideální možnost co nejrychleji zhubnout. Vyhýbáme se hladovění, pochybným způsobům hubnutí, dlouhotrvající aerobní aktivitě a jiným drastickým metodám, které mají většinou za následek přesný opak toho, čeho chceme dosáhnout. Abychom co nejvíce spalovali tuky, můžeme zkusit hned 10 způsobů, které ulehčí hubnutí a získáme tak lepší postavu... více »

Diskuse k článku (0)


Motivace, která funguje

Všichni vědí, že motivace je velmi důležitá v každé lidské činnosti. Ani u budování a přeměny postavy tomu není jinak. Když se opravdu nechce cvičit nebo nás nahlodávají určité pochybnosti o našem snažení, je vždy dobré mít něco v záloze, co nás dokáže opět rychle dostat zpět do akce. Slouží k tomu motivační videa. Někdo natáčí videa jak cvičí, můžeme nalézt i videa z prostředí fitness, které je doprovázeno pouze hudbou... více »

Diskuse k článku (0)


Co nejvíce zabralo na růst svalů?

Svalovou hmotu potřebují všichni, kdo to myslí vážně se změnou své postavy. Bez aktivní svalové hmoty se špatně hubne. Pokud si ji nesmyslnými dietami spálíme, pak bude hubnutí neúspěšné. Stejně tak když usilujeme o více svalnatou postavu, musíme zabezpečit, aby svalová hmota rostla... více »

Diskuse k článku (0)


Nejdříve posilovna a až potom běhat

Jak nejlépe spalovat tuk? Někdo tvrdí, že nejlépe odbourává tuk aerobní aktivitou a posilování k tomu nepotřebuje. Naopak jiné skupině lidí, podle jejich přesvědčení, zase stačí samotné posilování, aby zhubli. Vědci ale zjistili, že pravda je někde mezi těmito tvrzeními... více »

Diskuse k článku (0)


Činky fungují nejlépe

Mnozí se ptají zkušenějších sportovců, jak mají cvičit. Zdali použít stroje, pouze váhu vlastního těla, různé pomůcky, jako fitball, kettlebell, nebo staré dobré činky. Samozřejmě vám bude každý tvrdit svou pravdu, podle toho, jaké má úmysly, často naneštěstí finanční... více »

Diskuse k článku (0)


1 23456789

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2019 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt