Fitvit.cz » Cvičení

Jídelníčky, plány, doplňky – kupovat?

Počet lidí bojující s nadváhou se naneštěstí neustále zvyšuje. Proto je důležité vyhýbat se nabídkám, které slibují nereálné výsledky, dost často za hodně peněz. Je důležité dát přednost opravdové práci před sliby, které nejdou splnit... více »

Diskuse k článku (0)


Tělo dobře reaguje na změny

Za ta dlouhá léta cvičení a zjišťování, jak co nejlépe spalovat tuk, jsem zjistil, že tělo nemá rádo, když se držíme nějaké dlohotrvající nestandardní strategie. Když například chceme zhubnout, pak se snažíme omezovat jídlo. Jenže když ubíráme kalorie příliš mnoho a snažíme se to vydržet co nejdéle, tělo se začne hubnutí bránit a může to mít opačný efekt. Pak se často hubnutí zastaví a po ukončení této diety a návratu k předešlému způsobu stravování nastane ještě větší přírůstek váhy než předtím. Jde o tzv. jojo efekt... více »

Diskuse k článku (0)


Začít s prázdnou osou

Když začínáme cvičit, můžeme dostat nejrůznější informace. Někdo doporučuje to hned rozjet naplno, jiní využívají stroje nebo složité tréninkové metody. V počátku je hlavní ale něco mnohem důležitějšího. A tím je technika cvičení a porozumět svému tělu, jak pracuje a reaguje. Teprve potom se můžeme vydat do tajů budování postavy. Začít s prázdnou osou činky má dva hlavní důvody...více »

Diskuse k článku (0)


Objemovka - jak dopadla

Jak dopadla moje objemovka přes Vánoce. Musím říci, že jsem celkem spokojen s výsledkem. Nebylo to ale zadarmo. Především objemovku už jsem držel asi od poloviny listopadu a na konci týdne, kdy byly Vánoce, jsem ji ukončil. Bylo načase, protože už jsem cítil rameno, loket a taky mě bolí palec u ruky, kdy jsem si špatně podal jednoruční činku. Prostě jsem jel na doraz. Na druhou stranu jsem velmi překvapen, že drží záda. Na tom se významně podílel opasek. U mě to fakt funguje. Takže nyní bude ozdravná přestávka a potom budu pokračovat. Teď ale k výsledkům... více »

Diskuse k článku (0)


Čas Vánoc - čas budovat svaly

Na závěr roku není asi nejlepší nápad snažit se o hubnutí. Díky všudypřítomnému jídlu je toto období přímo předurčené k budování svalové hmoty. Vlastně by bylo hříchem pro vyznavače stylu fitness nevyužít tuto příležitost pro budování svalů. Teď jde jen o to, abychom získali co nejvíce svalů a co nejméně tuku... více »

Diskuse k článku (0)


Módní trendy a novinky? Některé raději ne

Vždy, když se objeví nějaká novinka, tak mnoho lidí běží a jde zkoušet nové věci. Ne jinak tomu je v oblasti hubnutí, fitness a budování postavy. Přichází nové doplňky stravy, nové tréninkové metody, nové jídelníčky, nové přístroje atd. Jenže většinou jsou potom lidi zklamaní a navíc to často stojí kupu peněz. Co tedy dělat a čemu se raději vyhnout? více »

Diskuse k článku (0)


Co udělala týdenní přestávka bez tréninku

Dát si týdenní pauzu po náročném cvičení za uplynulý rok je rozumný nápad. Dokonce je dobré takovou pauzu dělat i několikrát za rok a někdy je nutné přidat i několikatýdenní volno pro úplné zregenerování svalů, kloubů, úponů a centrální nervové soustavy. Co ale udělá týdenní pauza s naší formou a svalovou hmotou? Mnoho lidí se obává, že za týden nicnedělání ztratí své výsledky... více »

Diskuse k článku (0)


3 kroky pro nejjistější strategii

Jakou zvolit strategii při hubnutí nebo při nabírání svalů? Jak už asi víte, cest k cíli je vždy více, a to zvláště v oblasti budování těla a zdokonalování postavy pomocí redukce tuku a doplnění svalů na ty správné místa. Proto je důležité vyzkoušet na sobě některé metody a potom je úspěšně použít pro dosažení cíle...více »

Diskuse k článku (0)


Snažit se provést vždy více práce

Během pár měsíců chceme přibrat několik kilogramů svalů. Abychom to dokázali, musíme provádět více práce oproti předchozímu tréninku. Po několik týdnů by neměl být problém navyšovat zatížení svalů, které provedeme přidáním opakování, váhy, sérií nebo zkrácením přestávek mezi sériemi... více »

Diskuse k článku (0)


Hlavní faktory úspěchu

Jaké faktory jsou důležité pro úspěšné zhubnutí? Proč je někdo úspěšnější a hubnutí mu jde rychle a pohodlně a jiní se marně snaží o zhubnutí několika málo kilogramů? Odpověď je jednoduchá. A není to nic složitého. Ti co znají tyto faktory a jsou jim vlastní, dokážou poměrně rychle postupovat vpřed. Ti ostatní by se měli zamyslet nad svým chováním a pokusit se o změnu svého životního stylu a vyvarovat se chyb... více »

Diskuse k článku (0)


5 změn, které pomohly při spalování tuků

Aby bylo hubnutí úspěšné, musíme tělo přinutit ke spalování tuků. K tomu je potřeba vytvořit podmínky. Tělo nebude spalovat tuky, pokud má nadbytek energie. Těžko se hubne bez pohybové aktivity, kdy jsou výsledky spíš jen na váhu, ale co se týká změn na postavě, tak ty změny nejsou moc dobré. Kdo chce nejen zhubnou, ale i lépe vypadat, tak prostě musí zabrat! K dosažení cíle mohou pomoci některé změny... více »

Diskuse k článku (0)


O hubnutí

Co je vlastně hubnutí, proč se o něj lidé snaží, jak složité je a proč za rady „jak na to“ lidé platí? Otázek je ohledně hubnutí hodně. Ještě více však nalezneme odpovědí, které jsou motivované nejrůznějšími důvody, dost často finančními. Některé rady jsou dobré a jiné špatné... více »

Diskuse k článku (0)


Kdy je čas zvýšit váhu na čince

Zvyšování zátěže při posilování patří k základům, pokud se snažíme změnit vzhled postavy. Abychom v této činnosti byli úspěšní, mělo by být naším cílem vybudování nové svalové hmoty a nemusí jít nutně o velké množství. Například při hubnutí stačí získat několik málo kilogramů svalů a postava zcela zásadně změní vzhled. Když potom rostou svaly, většinou dojde i k růstu síly... více »

Diskuse k článku (0)


Místo hmotnosti se zaměřit na složení těla

Když váha ukáže méně kilogramů, máme velkou radost, protože jsme konečně začali hubnout. Přesně takové mohou být první pocity z úbytku hmotnost. Jenže nakonec se může ukázat, že úbytek váhy pocházel zejména z vody a svalové hmoty. A to už není tak radostná zpráva, protože jsme ztrátou svalové hmoty přišli o to nejcennější z našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


5 způsobů pro rychlý a účinný trénink

Kdo by dnes nechtěl ušetřit čas, ať už se jedná o jakoukoliv aktivitu. Každý chce co nejlepší výsledky za co nejkratší čas a potom se věnovat dalším povinnostem nebo případně odpočinku, relaxaci, rodině atd. U cvičení si mnoho lidí stěžuje, že na něj nemá čas. Chce to ale plán a dobrou strategii a při relativně krátkém času můžeme dosáhnout dobrých výsledků. Zde je 5 způsobů, jak co nejvíce ušetřit čas a přitom bude cvičení stále účinné... více »

Diskuse k článku (0)


1 23456789

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2020 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt