Fitvit.cz » Cvičení

Jít svou vlastní cestou

Co vlastně znamená jít svou vlastní cestou. Můžu si opravdu dělat co chci a tělo bude růst nebo hubnout, nebo je to jinak a potřebuji dodržovat určitá pravidla. Prakticky je částečně pravda obojí, ale bez základních znalostí se nikdo neobejde. Individuální strava a trénink jsou nepostradatelné pro dosažení maximálních zisků. Abychom ale dokázali dosáhnout maxima v našem rozvoji, musíme skloubit naší individualitu s obecnými pravidly, které si potom upravíme podle reakcí našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


Význam tréninku břicha při hubnutí

Před létem (a nejen před ním) většina lidí řeší, jak se zbavit přebytečného tuku. Vymýšlí tak nejrůznější způsoby hubnutí, někdy více a jindy méně úspěšné. Mezi časté způsoby, jak chtějí lidé dosáhnout svých cílů, je cvičení. Někdy však mají docela nereálné představy, jak to funguje. Jedním takovým mýtem je, že cvičením jen jedné partie se dosáhne úspěchu. Typickým příkladem je cvičení břicha, u kterého se očekává, že se spálí přebytečný tuk právě z oblasti břicha a středu těla... více »

Diskuse k článku (0)


Opomíjený odpočinek brzdí náš rozvoj

Odpočinek je nedílnou součástí při zlepšování ve fitness a při budování těla. O tom kolik je potřeba odpočinku, se často vedou spory. Dnes je však docela běžné, že se dostatečně nespí a navíc se cvičí prakticky bez přestávky. Obojí je chybou a vědci nás nabádají, abychom více spali a měli častěji v průběhu roku období, kdy vůbec necvičíme... více »

Diskuse k článku (0)


Jak najít rovnováhu a udržovat ji

Pro normálního člověka je nesmysl budovat kupu svalů a ani to není reálné. Pro většinu je dostačující se zbavit nadbytečného tuku a vybudovat několik málo kilogramů nových svalů. To je reálná cesta, reálné výsledky a hlavně jednoduché udržování bez vysokých nákladů... více »

Diskuse k článku (0)


Podíl účinnosti na hubnutí

Jak moc jsou účinné jednotlivé vlivy na hubnutí? Opravdu jsou spalovače tak zázračné? A jaký vliv na hubnutí má cvičení a strava. Stačí se podívat, jak chaoticky se někteří lidé chovají a co všechno jsou schopni udělat při hubnutí. Bohužel dost často dělají dost věcí špatně. Přitom se stačí před hubnutím s problematikou seznámit a každý by dokázal prakticky sám, bez pomoci a zdarma, dost velké věci... více »

Diskuse k článku (0)


Jídelníčky, plány, doplňky – kupovat?

Počet lidí bojující s nadváhou se naneštěstí neustále zvyšuje. Proto je důležité vyhýbat se nabídkám, které slibují nereálné výsledky, dost často za hodně peněz. Je důležité dát přednost opravdové práci před sliby, které nejdou splnit... více »

Diskuse k článku (0)


Tělo dobře reaguje na změny

Za ta dlouhá léta cvičení a zjišťování, jak co nejlépe spalovat tuk, jsem zjistil, že tělo nemá rádo, když se držíme nějaké dlohotrvající nestandardní strategie. Když například chceme zhubnout, pak se snažíme omezovat jídlo. Jenže když ubíráme kalorie příliš mnoho a snažíme se to vydržet co nejdéle, tělo se začne hubnutí bránit a může to mít opačný efekt. Pak se často hubnutí zastaví a po ukončení této diety a návratu k předešlému způsobu stravování nastane ještě větší přírůstek váhy než předtím. Jde o tzv. jojo efekt... více »

Diskuse k článku (0)


Začít s prázdnou osou

Když začínáme cvičit, můžeme dostat nejrůznější informace. Někdo doporučuje to hned rozjet naplno, jiní využívají stroje nebo složité tréninkové metody. V počátku je hlavní ale něco mnohem důležitějšího. A tím je technika cvičení a porozumět svému tělu, jak pracuje a reaguje. Teprve potom se můžeme vydat do tajů budování postavy. Začít s prázdnou osou činky má dva hlavní důvody...více »

Diskuse k článku (0)


Objemovka - jak dopadla

Jak dopadla moje objemovka přes Vánoce. Musím říci, že jsem celkem spokojen s výsledkem. Nebylo to ale zadarmo. Především objemovku už jsem držel asi od poloviny listopadu a na konci týdne, kdy byly Vánoce, jsem ji ukončil. Bylo načase, protože už jsem cítil rameno, loket a taky mě bolí palec u ruky, kdy jsem si špatně podal jednoruční činku. Prostě jsem jel na doraz. Na druhou stranu jsem velmi překvapen, že drží záda. Na tom se významně podílel opasek. U mě to fakt funguje. Takže nyní bude ozdravná přestávka a potom budu pokračovat. Teď ale k výsledkům... více »

Diskuse k článku (0)


Čas Vánoc - čas budovat svaly

Na závěr roku není asi nejlepší nápad snažit se o hubnutí. Díky všudypřítomnému jídlu je toto období přímo předurčené k budování svalové hmoty. Vlastně by bylo hříchem pro vyznavače stylu fitness nevyužít tuto příležitost pro budování svalů. Teď jde jen o to, abychom získali co nejvíce svalů a co nejméně tuku... více »

Diskuse k článku (0)


Módní trendy a novinky? Některé raději ne

Vždy, když se objeví nějaká novinka, tak mnoho lidí běží a jde zkoušet nové věci. Ne jinak tomu je v oblasti hubnutí, fitness a budování postavy. Přichází nové doplňky stravy, nové tréninkové metody, nové jídelníčky, nové přístroje atd. Jenže většinou jsou potom lidi zklamaní a navíc to často stojí kupu peněz. Co tedy dělat a čemu se raději vyhnout? více »

Diskuse k článku (0)


Co udělala týdenní přestávka bez tréninku

Dát si týdenní pauzu po náročném cvičení za uplynulý rok je rozumný nápad. Dokonce je dobré takovou pauzu dělat i několikrát za rok a někdy je nutné přidat i několikatýdenní volno pro úplné zregenerování svalů, kloubů, úponů a centrální nervové soustavy. Co ale udělá týdenní pauza s naší formou a svalovou hmotou? Mnoho lidí se obává, že za týden nicnedělání ztratí své výsledky... více »

Diskuse k článku (0)


3 kroky pro nejjistější strategii

Jakou zvolit strategii při hubnutí nebo při nabírání svalů? Jak už asi víte, cest k cíli je vždy více, a to zvláště v oblasti budování těla a zdokonalování postavy pomocí redukce tuku a doplnění svalů na ty správné místa. Proto je důležité vyzkoušet na sobě některé metody a potom je úspěšně použít pro dosažení cíle...více »

Diskuse k článku (0)


Snažit se provést vždy více práce

Během pár měsíců chceme přibrat několik kilogramů svalů. Abychom to dokázali, musíme provádět více práce oproti předchozímu tréninku. Po několik týdnů by neměl být problém navyšovat zatížení svalů, které provedeme přidáním opakování, váhy, sérií nebo zkrácením přestávek mezi sériemi... více »

Diskuse k článku (0)


Hlavní faktory úspěchu

Jaké faktory jsou důležité pro úspěšné zhubnutí? Proč je někdo úspěšnější a hubnutí mu jde rychle a pohodlně a jiní se marně snaží o zhubnutí několika málo kilogramů? Odpověď je jednoduchá. A není to nic složitého. Ti co znají tyto faktory a jsou jim vlastní, dokážou poměrně rychle postupovat vpřed. Ti ostatní by se měli zamyslet nad svým chováním a pokusit se o změnu svého životního stylu a vyvarovat se chyb... více »

Diskuse k článku (0)


1 23456789

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2020 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt