Magazín o životním stylu fitness

Jak důležitá je snídaně

Na snídani má každý člověk svůj vlastní názor. Někdo ráno nesnídá, jiní by bez snídaně nebyli schopni nic dělat. Další problém je nedostatek času ráno, kdy pospícháme do práce. Všichni, kdo žijí stylem fitness, ale vědí, jak důležitá je snídaně při budování postavy. A nejde jen o růst svalů, ale význam má i při spalování tuků... více »

Diskuse k článku (0)


Růst svalů i v noci

Když potřebujeme přibrat nějaké to kilo svalové hmoty, pravděpodobně přijímáme více proteinů, více cvičíme, zvedáme těžší činky, přijímáme více kalorií než vydáváme a snažíme se dělat vše proto, abychom přibrali co nejčistší svaly bez zbytečného tuku. To nám ale může kazit doba odpočinku, kdy v době spánku budeme delší dobu bez příjmu kalorií a hlavně důležitých proteinů... více »

Diskuse k článku (0)


Síla ovesných vloček

Ovesné vločky jsou oblíbenou potravinou sportovců, kulturistů, fitness nadšenců a vůbec lidí vyznávající styl fitness. Naopak ostatní lidé je příliš v oblibě nemají. Mají pocit, že musí jíst dietně nebo že nemohou jíst pečivo, případně jim nechutnají. Přitom ovesné vločky mají hned několik přínosů, které nám výrazně pomohou s budováním pěkné postavy... více »

Diskuse k článku (0)


Jakou mám šanci proti typu mezomorf

Mezomorf je geneticky obdarovaný somatopyp, který dokáže nejjednodušeji budovat svaly. Když je někdo mezomorf a poradí nám, jak budovat svaly, pravděpodobně nebudeme tak úspěšní jako on. Tento somatotyp dokáže růst, i když se oproti ostatním zase tak moc nesnaží. Často můžeme vidět lidi, kteří jsou obdarovaní pěknou postavou a třeba přitom vůbec necvičí... více »

Diskuse k článku (0)


Proč po odpočinku začít zlehka

Regenerace je důležitá a tak by si měl každý naplánovat několik období za rok, kdy nebude cvičit a dal tak prostor tělu k odpočinku. Po pauze však může mít někdo chuť jít do tréninku na maximální zatížení. To ale není dobrý nápad...více »

Diskuse k článku (0)


Jak často trénovat pro udržení formy

Cvičit můžeme z mnoha důvodů. Jedním z nejčastějších důvodů je jednoduché udržení formy, co nejjednodušší zlepšení vzhledu naší postavy a pokud možno co nejjednodušeji spalovat tuk nebo ho nenabírat, pokud jsme se svoji postavou spokojeni. Abychom takových cílů dosáhli, nemusíme toho moc dělat, ale zároveň je potřeba být aktivní, protože úplně bez aktivity bychom tělo ve formě neudrželi...více »

Diskuse k článku (0)


Ušetřit a zůstat fit

Ať už chceme nebo ne, zdražování se dotkne i oblasti cvičení a stravování, které k formování postavy neoddělitelně patří. Důležité je teď hlavně nepřestat cvičit s odůvodněním, že na to nemám peníze a že nebudu moci kvalitně jíst. I kdybychom se měli omezit ve stravě, tak rozhodně v žádném případě nepřestáváme cvičit...více »

Diskuse k článku (0)


3 stravovací cesty

Jak budeme vypadat závisí od způsobu stravování. A platí to i při formování naší postavy. Prakticky máme pouze tři cesty, po kterých se můžeme vydat. Jsou tak odlišné, že při konkrétním stravování budeme vypadat tak jak si zasloužíme, s ohledem na výběr potravin... více »

Diskuse k článku (0)


Jak zlepšit spánek

Spánek je důležitý nejen pro sportovce, kteří jej využívají pro regeneraci, ale prakticky pro kohokoliv, kdo chce zlepšit kvalitu svého života. Vylepšit spánek můžeme několika jednoduchými kroky... více »

Diskuse k článku (0)


Pasivní spalování tuků

Boj s tukem je pro většinu z nás nekonečný. Někdo má to štěstí, že spaluje kalorie jednodušeji, jiní musejí vynaložit mnohem více úsilí, aby se přebytečných tuků zbavili. Co kdybychom ale zkusili spalovat tuk i v době, kdy právě nic neděláme. Samozřejmě to nefunguje tak, že bychom si sedli před televizi, rozdělali si balíček tyčinek nebo brambůrek a přitom spalovali tuk. Existují ale metody, které nám umožňují spalovat tuk i v případě, kdy odpočíváme. Co pro to udělat? více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2022 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt