Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Příchutě MyProtein impact whey protein

Impact whey protein od výrobce MyProtein nabízí mnoho příchutí. Využít můžete dokonce i variantu bez příchutě a ochutit si protein podle libosti. To má své výhody i nevýhody. Například při použití cukru nebo ovoce na dochucení se tím výrazně zvýší množství cukrů, a to může být s ohledem na některé tréninkové cíle problém. Pokud se ale rozhodnete pro protein s příchutí, tak tady jsou postřehy z vyzkoušení několika druhů. Pořadí se může měnit v případě vyzkoušení další varianty... více »

Diskuse k článku (0)


Magická proteinová tyčinka

Jsme na nejlepší cestě k dosažení životní formy. Spalujeme poslední zbytky tuku a díky přísunu potřebného množství proteinů chráníme svalovou hmotu. Jenže někdy přijdou dny, kdy musíme nečekaně cestovat, vyřídit neodkladné záležitosti nebo zůstat déle v práci. Největší problém pro naše tělo může být v tento moment nedostatek jídla... více »

Diskuse k článku (0)


Ubývání svalů při rychlém metabolismu

Někdy nastane situace, kdy se váha těla při hubnutí snižuje příliš rychle. Pro mnohé ideální stav. Jenže někdy to také může znamenat nepříjemné ubývání drahocenné svalové hmoty. Máme tedy možnost přidat nějaké kalorie navíc. Udělat to můžeme pouze třemi způsoby. Přidat proteiny, sacharidy nebo tuky. Všechny možnosti mají svá pro a proti...více »

Diskuse k článku (0)


Svaly nezískáme přejídáním

Když se nedaří přibrat novou svalovou hmotou, může být chyba jak ve stravě, tak i v tréninku. Většinou ale nestačí jen zvýšit množství jídla, když už jíme dostatečně. Z přejídání totiž svaly nerostou a navíc tak může dojít k potížím s trávením a namáhání trávicí soustavy. Pokud máme příliš velký příjem energie, nejenže z toho můžeme být unavení, ale také budeme přibírat více tuku, než bychom si přáli... více »

Diskuse k článku (0)


Kdy je čas zvýšit váhu na čince

Zvyšování zátěže při posilování patří k základům, pokud se snažíme změnit vzhled postavy. Abychom v této činnosti byli úspěšní, mělo by být naším cílem vybudování nové svalové hmoty a nemusí jít nutně o velké množství. Například při hubnutí stačí získat několik málo kilogramů svalů a postava zcela zásadně změní vzhled. Když potom rostou svaly, většinou dojde i k růstu síly... více »

Diskuse k článku (0)


Petrželová nať - jaký má přínos?

O tom, že chuť je pro dobrou stravu důležitá, snad nikdo nepochybuje. Důležitou součástí mnohých jídel jsou bylinky. Můžeme s nimi výrazně zlepšit chuť pokrmů, ale také nám dodají i některé látky. Navíc díky nim nemusíme používat nadbytek soli. Mezi nejčastěji používané bylinky patří petrželová nať. Jde velmi dobře vypěstovat na každé zahradě a v zimě může růst i v květináči, takže můžeme mít nať k dispozici po celý rok... více »

Diskuse k článku (0)


3 možnosti ranního kardia na spalování tuků

Provádět aerobní aktivitu ráno na lačno může být pro někoho výhodné. I když se říká, že jde o trénink na lačno, není to úplně pravda, protože je důležité chránit svalovou hmotu před odbouráním. Z toho důvodu je vhodné doplnit před tréninkem větvené aminokyseliny BCAA nebo rychle vstřebatelné proteiny ze syrovátky... více »

Diskuse k článku (0)


Malé změny ve stravě vedou k nadváze

Když už jsme se dopracovali k nějakým výsledkům, se kterými jsme spokojeni, pak se často stává, že polevíme ve svém snažení a kila jdou opět nahoru. Někdy stačí i málo a váha opět roste. Když se to ale udělá chytře, tak za určitých okolností si v některých dnech můžeme dopřát opravdu dost volný den ohledně výběru potravin. Nesmí to být ale každý den...více »

Diskuse k článku (0)


Co je lepší proti stresu?

Mnozí lidé jedí proti stresu potraviny s vysokým obsahem cukru, čokoládu nebo dokonce nápoje s obsahem alkoholu. Na první pocit si myslí, že to zabírá. Naneštěstí příliš těchto potravin způsobuje mnohé komplikace a v konečném důsledku náš stav ještě zhorší. V neposlední řadě konzumací těchto potravin ve většině případů vzrůstá i podíl tělesného tuku a nakonec vznikne i nadváha a obezita... více »

Diskuse k článku (0)


Alespoň 1 trénink týdně s vlastní váhou

Trénink s váhou vlastního těla má několik výhod. Jde provést rychle a tak ušetříme čas. Zvýší sílu, kterou potom využijeme při práci s činkami. Dodá potřebnou variabilitu, takže tělo neustále nutíme přizpůsobovat se novému zatížení. Aktivujeme o trochu jiné svaly, než v běžném tréninku s činkami nebo stroji. Můžeme zlepšit svalovou vytrvalost. Rozhodně se vyplatí jednou týdně takový trénink zařadit a kombinovat ho s klasickým tréninkem s činkami nebo stroji... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2018 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt