Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Když už nejde hubnout, pomůže známý trik

Při hubnutí se dělá mnoho chyb. Hodně lidí není úspěšných, když se snaží spálit přebytečný tuk. Teď se však můžete dozvědět jeden trik. Je známý, nic nestojí, stále se o něm mluví, ale nějak se nedodržuje a nebo se provádí špatně. Když se pokoušíme hubnout, postupně se zpomaluje metabolismus a tak je hubnutí stále těžší a pokud se kalorie sníží příliš, hubnutí se zastaví... více »

Diskuse k článku (0)


Jak cvičit doma bez vybavení

Jaké máme možnosti, když nemůžeme jít z nejrůznějších příčin do posilovny? Musíme se spolehnout na cviky s vlastní vahou a případně využít jednoduché náčiní. Pokud rádi posilujeme a udržujeme tím své tělo ve formě, pak by také bylo vhodné pořídit si alespoň pár nakládacích jednoruček a jednoduchou lavici. Pokud neradi posilujeme, měli bychom přesto uvažovat o zařazení nějaké pohybové aktivity, díky které se budeme udržovat ve formě. Vraťme se ale k tomu, když nemáme vůbec nic na cvičení... více »

Diskuse k článku (0)


Jak dobře napumpovat nohy s nízkou váhou

Nohy jsou polovinou našeho těla. Nachází se na nich velké množství svalové hmoty. Pro dobrý vzhled postavy je svalový rozvoj nohou důležitý. Nevypadá dobře, když máme skvěle vypadající vršek těla a nohy máme zanedbatelné. Abychom zlepšili vzhled nohou, nemusíme nutně zvedat 200 kg na dřepy. K dobrému procvičení, zpevnění a přiměřenému svalovému rozvoji postačí jednoduchý trénink se střední zátěží... více »

Diskuse k článku (0)


Rozšiřuje obvod břicha cvičení se zátěží?

Co dělat, když spálíme přebytečný tuk, ale na břichu se neobjeví šest políček břišních svalů? Můžeme mít na těle ještě dost tuku, které zakrývají břišní svaly nebo také nemusíme mít tak rozvinuté svaly břicha. Potom, i když nebudeme mít téměř žádný tuk v oblasti středu těla, se oddělené svaly břicha neukáží. V tom případě budeme muset využít všechny způsoby, abychom se pokusili tyto svaly donutit k růstu. Když potřebujeme donutit svaly k růstu, obvykle přidáme zátěž. U cvičení břicha však máme obavy, aby se nám při použití zátěže nezvětšil obvod pasu. Většinou jsou tyto obavy zbytečné... více »

Diskuse k článku (0)


Jak namáhavé je získat svaly

Kdo by nechtěl postavu s ideálně rozloženou svalovou hmotou na těle s minimem tuku a viditelnými břišními svaly. K tomu, abychom takovou postavu získali, ale potřebujeme vybudovat svalovou hmotu. Jak obtížné je takovou svalovou hmotu získat? více »

Diskuse k článku (0)


S věkem roste hmotnost je výmluva

Hodně lidí omlouvá svoji nadváhu tím, že to je přirozený vývoj a jak přibývají léta, tak nám automaticky roste i váha. Většinou je to ale pouhá výmluva a neochota se sebou něco dělat. Na naší hmotnosti a množství svalové hmoty a tuku se podílí více vlivů. Jsou to rychlost metabolismu, věk, množství svalů, celkové zdraví, zdali sportujeme nebo i dostatečně dlouhý spánek... více »

Diskuse k článku (0)


Vyplatí se budovat hodně svalové hmoty?

Možná uvažujeme o vybudování postavy, jakou má některý akční hrdina, případně kulturista nebo kulturistka, které známe z časopisů, internetu a soutěží. Pro mnoho lidí to mohou být vzory, které obdivují a chtějí se dostat na jejich úroveň. Je to dobrá cesta nebo jen slepá ulička, jenž nás brzdí a navádí nás na nereálné představy a cíle? více »

Diskuse k článku (0)


Proč vypadá zhubnutí s posilováním lépe

Vyplatí se hubnout pomocí posilování nebo je lepší spolehnout se jen na úpravu stravy? Proč vypadá zhubnutí pomocí posilování lépe než hubnutí bez cvičení? Hubnout lze samozřejmě více způsoby a nikdo netvrdí, že bez cvičení nejde snížit váhu. Jenže výsledek se nám pak nemusí úplně líbit. A to dokonce i v případě, kdy máme větší úbytek na váze, když necvičíme, než když cvičíme, ale úbytek váhy není tak velký. Jak je to možné? více »

Diskuse k článku (0)


Cvičení jako vypínač stresu

Nadměrný stres není pro naše tělo přínosný. Z toho důvodu si musíme najít činnosti, které nám pomohou se stresu zbavit. Jedním z osvědčených způsobů, jak stres regulovat, je pohybová aktivita a pro mnohé je tou pravou pohybovou aktivitou posilování...více »

Diskuse k článku (0)


Udržování svalové hmoty

Udržovat postavu je jednodušší, než stále nabírat nebo hubnout, případně budovat novou svalovou hmotu. Zcela zásadní je pro zachování dosažené formy udržet už vybudovanou svalovou hmotu. Neplatí tedy, že když jsme se dopracovali k cíli a zbavili se tuků a k tomu dosáhli růstu svalů, můžeme se vrátit k předchozímu životnímu stylu a předpokládat, že nám dosažená forma vydrží navždy. O takto vybudovanou postavu musíme potom pečovat. Naštěstí to už není taková dřina, jako když musíme spalovat desítky kilogramů nebo budovat kilogramy nových svalů. Zadarmo to ale také nebude... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2021 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt