Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Opasek Power System Basic Recenze

Opasek určený na cvičení pro fitness a kulturistiku je při některých cvicích nutnost. Zvláště pak v případě, kdy zvedáme větší hmotnost a potřebujeme zpevnit oblast středu těla. A jelikož jsem už měl starý opasek tak trochu na konci životnosti, rozhodl jsem si pořídit nový. Cílem bylo najít cenově dostupný opasek, který by ale vyhovoval i z pohledu kvality. Proto mě zaujal opasek Power System Basic... více »

Diskuse k článku (0)


Proč neexistuje ideální trénink

Bylo by pěkné, kdybychom si našli cvičební plán, který by zabíral pro všechny a na stálo. Jenže tak to není. Většinou musíme hledat, které metody pro nás zabírají. Někdy najdeme způsob, který nám pomůže dostat se na určitou úroveň, ale pak přestane fungovat. Stagnujeme, možná se někdy i zhoršujeme. Je potřeba tedy svůj trénink neustále sledovat, zapisovat si výsledky a případně i měnit své do té doby funkční postupy... více »

Diskuse k článku (0)


Co nečekat od proteinu

Od proteinových doplňků stravy můžeme čekat mnohé a také od nich není dobré očekávat zázraky na počkání. Je tady ale jedna důležitá věc, kterou proteiny neplní vůbec. Často se této chyby dopouštějí lidé, kteří s cvičením začínají a mají nereálné nároky... více »

Diskuse k článku (0)


Dělený trénink vs trénink celého těla

Co je lepší pro budování naší postavy a svalové hmoty? Je to dělený trénink nebo trénink několikrát týdně (většinou 3 x) celého těla. Zdá se, že vědci mají v tomto směru jasno. Jak to ale bude skutečně u každé osoby, to ukáže až otestování více typů tréninků konkrétní osobou. Proto je potřeba vést nejen deník toho co jíme, ale také tréninkový deník a zaznamenávat, jak nám svaly rostou, jak regenerujeme, jestli se zvyšuje síla a jestli nám přibývá nebo ubývá tuk... více »

Diskuse k článku (0)


Když si koupím protein

Proteiny jsou základem, když chceme budovat svaly. Často si proto kupujeme proteinové doplňky stravy v naději, že nám pomohou k větším svalům. Bylo to tady zmiňováno už mnohokrát, ale je potřeba to znovu zopakovat. Každý, kdo chce změnit vzhled své postavy, musí ve větší či menší míře vybudovat nějakou svalovou hmotu. A teď co očekávat od proteinu... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink celého těla v jednom tréninku

Cvičit celé tělo v jednom dni má význam v případě, kdy potřebujeme zatížit každou partii vícekrát za týden. Můžeme tím uspořit čas a pokud máme v pořádku stravu a regeneraci, pak bychom tím mohli dosáhnout růstu svalů při pouhých třech trénincích za týden. Jestli tomu tak skutečně bude, musíme tento způsob tréninku na sobě nejprve otestovat... více »

Diskuse k článku (0)


Vyzkoušena příchuť Latte Flavour

My Protein Impact Whey Protein nabízí příchuť Latte Flavour. Obsahuje kromě syrovátky sladový výtažek z ječmene, aroma, sójový lecitin a sukralózu. Nevím, jestli je tato příchuť myšlena jako Caffé nebo Macchiato, ale každopádně je zde cítit mírná příchuť kávy... více »

Diskuse k článku (0)


Jak dlouhé přestávky mezi jídly

I když je při budování postavy důležité co jíme, má velký význam i jak často jíme. Pro hubnutí i přibírání svalů potřebujeme dodržovat hodně pravidel, ale často zapomínáme na intervaly mezi jednotlivými jídly. A protože většina z nás má zaměstnání a nemůžeme se vždy stravovat podle našich představ, musíme o to více dbát na pravidelný přísun živin, které potřebujeme... více »

Diskuse k článku (0)


5 změn, které pomohly při spalování tuků

Aby bylo hubnutí úspěšné, musíme tělo přinutit ke spalování tuků. K tomu je potřeba vytvořit podmínky. Tělo nebude spalovat tuky, pokud má nadbytek energie. Těžko se hubne bez pohybové aktivity, kdy jsou výsledky spíš jen na váhu, ale co se týká změn na postavě, tak ty změny nejsou moc dobré. Kdo chce nejen zhubnou, ale i lépe vypadat, tak prostě musí zabrat! K dosažení cíle mohou pomoci některé změny... více »

Diskuse k článku (0)


Proč alespoň 4 tréninky za týden

3 tréninky děleným systémem jsou minimum, když chceme nějaké základní změny na své postavě. Jestliže ale chceme vidět nějaké výraznější zlepšení, je dobré přidat na frekvenci zatížení svalových skupin. Při pracovním vytížení jde i o čas strávený tréninkem a důležitá je i schopnost těla dokonale regenerovat a tím se připravit na další zátěž. Důležitá je odezva organismu. Buď svaly rostou a postava se zlepšuje nebo stagnujeme, případně se ještě zhoršujeme... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2019 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt