Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Vliv opasku, rukavic a trhaček na trénink

Má význam kupovat si opasek, rukavice a trhačky na cvičení a jak velký vliv mají na výkon, účinnost tréninku a hubnutí? Je hned několik důvodů, proč je používat. Přitom patří spíše k tomu levnějšímu, s čím se můžeme vybavit pro cvičení, ať už cvičíme doma nebo ve fitcentru. Samozřejmě nejde o nutnost pro provádění cvičení, ale z osobních zkušeností jsem rád, že jsem si všechny pomůcky pořídil a usnadňují mně práci... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink 3 x týdně v praxi test

Před nějakým časem jsem psal článek o tréninku 3 x týdně na celé tělo a jeho přínosu pro růst svalů. A protože si všechny poznatky ověřuji na vlastní kůži, nevynechal jsem ani vyzkoušení tohoto typu tréninku. Zajímalo mě především to, zdali má vliv na růst svalů, jestli je lepší než klasický dělený trénink a jaké klady nebo zápory mně takový trénink přináší... více »

Diskuse k článku (0)


Opasek Power System Basic Recenze

Opasek určený na cvičení pro fitness a kulturistiku je při některých cvicích nutnost. Zvláště pak v případě, kdy zvedáme větší hmotnost a potřebujeme zpevnit oblast středu těla. A jelikož jsem už měl starý opasek tak trochu na konci životnosti, rozhodl jsem si pořídit nový. Cílem bylo najít cenově dostupný opasek, který by ale vyhovoval i z pohledu kvality. Proto mě zaujal opasek Power System Basic... více »

Diskuse k článku (0)


Proč neexistuje ideální trénink

Bylo by pěkné, kdybychom si našli cvičební plán, který by zabíral pro všechny a na stálo. Jenže tak to není. Většinou musíme hledat, které metody pro nás zabírají. Někdy najdeme způsob, který nám pomůže dostat se na určitou úroveň, ale pak přestane fungovat. Stagnujeme, možná se někdy i zhoršujeme. Je potřeba tedy svůj trénink neustále sledovat, zapisovat si výsledky a případně i měnit své do té doby funkční postupy... více »

Diskuse k článku (0)


Co nečekat od proteinu

Od proteinových doplňků stravy můžeme čekat mnohé a také od nich není dobré očekávat zázraky na počkání. Je tady ale jedna důležitá věc, kterou proteiny neplní vůbec. Často se této chyby dopouštějí lidé, kteří s cvičením začínají a mají nereálné nároky... více »

Diskuse k článku (0)


Dělený trénink vs trénink celého těla

Co je lepší pro budování naší postavy a svalové hmoty? Je to dělený trénink nebo trénink několikrát týdně (většinou 3 x) celého těla. Zdá se, že vědci mají v tomto směru jasno. Jak to ale bude skutečně u každé osoby, to ukáže až otestování více typů tréninků konkrétní osobou. Proto je potřeba vést nejen deník toho co jíme, ale také tréninkový deník a zaznamenávat, jak nám svaly rostou, jak regenerujeme, jestli se zvyšuje síla a jestli nám přibývá nebo ubývá tuk... více »

Diskuse k článku (0)


Když si koupím protein

Proteiny jsou základem, když chceme budovat svaly. Často si proto kupujeme proteinové doplňky stravy v naději, že nám pomohou k větším svalům. Bylo to tady zmiňováno už mnohokrát, ale je potřeba to znovu zopakovat. Každý, kdo chce změnit vzhled své postavy, musí ve větší či menší míře vybudovat nějakou svalovou hmotu. A teď co očekávat od proteinu... více »

Diskuse k článku (0)


Trénink celého těla v jednom tréninku

Cvičit celé tělo v jednom dni má význam v případě, kdy potřebujeme zatížit každou partii vícekrát za týden. Můžeme tím uspořit čas a pokud máme v pořádku stravu a regeneraci, pak bychom tím mohli dosáhnout růstu svalů při pouhých třech trénincích za týden. Jestli tomu tak skutečně bude, musíme tento způsob tréninku na sobě nejprve otestovat... více »

Diskuse k článku (0)


Vyzkoušena příchuť Latte Flavour

My Protein Impact Whey Protein nabízí příchuť Latte Flavour. Obsahuje kromě syrovátky sladový výtažek z ječmene, aroma, sójový lecitin a sukralózu. Nevím, jestli je tato příchuť myšlena jako Caffé nebo Macchiato, ale každopádně je zde cítit mírná příchuť kávy... více »

Diskuse k článku (0)


Jak dlouhé přestávky mezi jídly

I když je při budování postavy důležité co jíme, má velký význam i jak často jíme. Pro hubnutí i přibírání svalů potřebujeme dodržovat hodně pravidel, ale často zapomínáme na intervaly mezi jednotlivými jídly. A protože většina z nás má zaměstnání a nemůžeme se vždy stravovat podle našich představ, musíme o to více dbát na pravidelný přísun živin, které potřebujeme... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2019 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt