Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Jak dlouhé přestávky mezi jídly

I když je při budování postavy důležité co jíme, má velký význam i jak často jíme. Pro hubnutí i přibírání svalů potřebujeme dodržovat hodně pravidel, ale často zapomínáme na intervaly mezi jednotlivými jídly. A protože většina z nás má zaměstnání a nemůžeme se vždy stravovat podle našich představ, musíme o to více dbát na pravidelný přísun živin, které potřebujeme... více »

Diskuse k článku (0)


5 změn, které pomohly při spalování tuků

Aby bylo hubnutí úspěšné, musíme tělo přinutit ke spalování tuků. K tomu je potřeba vytvořit podmínky. Tělo nebude spalovat tuky, pokud má nadbytek energie. Těžko se hubne bez pohybové aktivity, kdy jsou výsledky spíš jen na váhu, ale co se týká změn na postavě, tak ty změny nejsou moc dobré. Kdo chce nejen zhubnou, ale i lépe vypadat, tak prostě musí zabrat! K dosažení cíle mohou pomoci některé změny... více »

Diskuse k článku (0)


Proč alespoň 4 tréninky za týden

3 tréninky děleným systémem jsou minimum, když chceme nějaké základní změny na své postavě. Jestliže ale chceme vidět nějaké výraznější zlepšení, je dobré přidat na frekvenci zatížení svalových skupin. Při pracovním vytížení jde i o čas strávený tréninkem a důležitá je i schopnost těla dokonale regenerovat a tím se připravit na další zátěž. Důležitá je odezva organismu. Buď svaly rostou a postava se zlepšuje nebo stagnujeme, případně se ještě zhoršujeme... více »

Diskuse k článku (0)


Snídaně umožňující spalovat tuky

Když jsem se vracel k tréninku, zjistil jsem, že už na mě nepůsobí metody, které fungovaly ve dvaceti letech. Naneštěstí i tuk už nejde spalovat tak dobře, jak dříve. Musel jsem proto najít jiné metody, které na mě budou fungovat. Důležitým krokem bylo zredukovat ve stravě jednoduché sacharidy. Vždy mně fungovala snídaně bohatá na sacharidy, a to i včetně těch jednoduchých. Jenže dnes i přes trénink tuky neubývaly. Vzhledem k zaměstnaní a dalšímu časování jídel jsem zkusil snídani více zaměřit na proteiny... více »

Diskuse k článku (0)


Opasek na posilování pomáhá i chrání

Pro budování postavy potřebujeme zvedat větší zátěže. Abychom mohli cvičit, musíme chránit nejdůležitější oblast těla. Mezi nejúčinnější cviky patří ty základní, u kterých využíváme pro práci více kloubů. Ve všech těchto situacích se hodí velmi důležitá pomůcka, kterou je speciální opasek určený na posilování... více »

Diskuse k článku (0)


Těžký a lehký cvik v tréninku

Každý hledá co nejlepší způsob cvičení, který mu bude zabírat a dosáhne díky němu svou vysněnou postavu. Pomoci může jednoduchý model, díky kterému se aktivuje růst svalů pomocí základního cviku a zároveň zařazením lehčího cviku s vyšším počtem opakování se dosáhne napumpování svalů krví. Navíc jde o způsob, kdy nezatěžujeme tělo celý trénink těžkými váhami, takže se sníží zatížení kloubů a vazů těžkými váhami, než když by byly používány po celou dobu tréninku... více »

Diskuse k článku (0)


O hubnutí

Co je vlastně hubnutí, proč se o něj lidé snaží, jak složité je a proč za rady „jak na to“ lidé platí? Otázek je ohledně hubnutí hodně. Ještě více však nalezneme odpovědí, které jsou motivované nejrůznějšími důvody, dost často finančními. Některé rady jsou dobré a jiné špatné... více »

Diskuse k článku (0)


Vyplavování vápníku a jak mu předcházet

Vápník patří k velmi důležitým minerálům v našem těle. Nesprávnou stravou a nečinností o něj často přicházíme. Dokonce někdy ani dostatečný přísun vápníku nemusí pomoci řešit problém, pokud nejsou dodávány do těla i další látky, které vápník do těla zabudují. V tomto směru patří mezi důležité látky hořčík a vitamíny D a K. Také další vitamíny a minerály mohou hrát důležitou roli při zabudování vápníku do těla. Pokud nám nějaká látka v těle chybí, může to negativně ovlivnit i další procesy v těle. Proto je důležité dbát na doplňování prakticky všech živin, které tělo potřebuje pro svůj vývoj a regeneraci. Neměli bychom mít v těle jejich nedostatek, ale ani přebytek... více »

Diskuse k článku (0)


Příchutě MyProtein impact whey protein

Impact whey protein od výrobce MyProtein nabízí mnoho příchutí. Využít můžete dokonce i variantu bez příchutě a ochutit si protein podle libosti. To má své výhody i nevýhody. Například při použití cukru nebo ovoce na dochucení se tím výrazně zvýší množství cukrů, a to může být s ohledem na některé tréninkové cíle problém. Pokud se ale rozhodnete pro protein s příchutí, tak tady jsou postřehy z vyzkoušení několika druhů. Pořadí se může měnit v případě vyzkoušení další varianty... více »

Diskuse k článku (0)


Magická proteinová tyčinka

Jsme na nejlepší cestě k dosažení životní formy. Spalujeme poslední zbytky tuku a díky přísunu potřebného množství proteinů chráníme svalovou hmotu. Jenže někdy přijdou dny, kdy musíme nečekaně cestovat, vyřídit neodkladné záležitosti nebo zůstat déle v práci. Největší problém pro naše tělo může být v tento moment nedostatek jídla... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2019 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt