Magazín o životním stylu fitness

Lehčí váhy nejsou úplně k ničemu

Když se řekne trénink v relativně lehkou váhou, mnozí sportovci ho považují za ztrátu času. Přitom to tak nemusí být. Naopak nám poskytne mnoho výhod, které se dají zužitkovat v dalším postupu. Lehčí trénink se vyznačuje především nižší váhou činek a náčiní. Dále se provádí vyšší počet opakování. Můžeme se více soustředit na přesnější formu provádění cviků, kdy oproti těžším váhám lépe dodržujeme techniku cvičení a plný rozsah pohybu. Ne že by to bylo u těžkých tréninku opomíjeno, ale přeci jen lze dodržet lepší techniku s lehčí vahou než když používáme maximum zaměřené na růst svalů a síly... více »

Diskuse k článku (0)


Tréninkový mix

V tréninkovém prostředí kolují různé poučky, návody nebo slavné výroky. Kdo by neznal věty typu no pain no gain, všechno funguje, ale nic nefunguje dlouho nebo nedávejte si limity, protože vás omezují. Abychom ale zjistili, které postupy na nás fungují a které naopak nikoliv, je potřeba vyzkoušet různé metody... více »

Diskuse k článku (0)


Proč nemá význam zvedat maximum

Jestliže nejsme silový sportovec, jako je vzpěrač, trojbojař nebo jakýkoliv jiný sportovec, který potřebuje pro svůj sport dosahovat maximální výkon v jednom opakování, pak nemá absolutně žádný význam opakovaně zkoušet maximální výkon v síle. Nemá to moc velký význam na celkovou sílu a už vůbec s tím nedosáhneme svalového růstu ani svalové vytrvalosti... více »

Diskuse k článku (0)


Pro svalový růst

Tipů pro svalový růst je mnoho. Některé jsou lepší a jiné mohou být i rizikové. Asi to nejlepší, co lze dělat pro růst svalů, je pravidelně cvičit a co nejlépe jíst. A právě ve stravě se často dopouštíme chyb, které nás stojí čas, námahu a promarněné tréninkové úsilí... více »

Diskuse k článku (0)


Většina tuků ve stravě jsou skryté tuky

Tukům ve stravě bychom se neměli úplně vyhýbat, ale na druhou stranu bychom jich neměli jíst příliš mnoho. Ačkoliv se to nezdá, tak většinu tuků, které za den sníme, pochází ze skrytých tuků v různých potravinách... více »

Diskuse k článku (0)


Tloustne se po tucích?

Samotný tuk nezpůsobuje uložení do tukových zásob těla za podmínky, kdy máme kalorický deficit. Abychom tedy mohli po tucích tloustnout, musíme přijímat nadbytek kalorií. Navíc je rozdíl, jaké tuky konzumujeme. Některé se totiž ukládají do zásob jednodušeji než jiné... více »

Diskuse k článku (0)


Jaká svalová vlákna využít pro růst

Možná nechceme vypadat jako kulturista. Možná se nám nelíbí příliš mnoho svalů na těle a ani nemáme v úmyslu startovat na nějaké soutěži. V koutku duše ale přesto toužíme vypadat o něco lépe, ubrat nějaký ten tuk a být v top formě po celý rok. K tomu ale potřebujeme vybudovat alespoň určité množství svalové hmoty... více »

Diskuse k článku (0)


Jak podpořit hydrataci

Nejenom voda má význam pro správnou funkci organismu. Abychom profitovali z optimálního množství vody v těle, musíme dbát nejen na dostatečné pití, ale také musíme podpořit přísun vody i správným příjmem potravin. Zejména ovoce a zelenina nám v tom mohou výrazně pomoci... více »

Diskuse k článku (0)


Jak spálit více tuků při kardiu

Možná provádíme aerobní aktivitu, jako je například běh nebo jízda na kole, na určité tepové frekvenci po celou dobu jejího vykonávání. Dříve to tak bylo běžné, ale možná bychom mohli dosáhnout i lepších výsledku zařazením nepatrné změny... více »

Diskuse k článku (0)


Tloustne se po ovoci?

Někdo říká ano a jiní zase tvrdí, že ne. Jenže ono to tak jednoduché není. Problém je vždy v množství. Jestliže máme kalorický deficit, pak nás cukr z ovoce nemůže ohrozit, leda že bychom ho snědli velké množství a v době, kdy zrovna nemáme žádný pohyb. Problém ovoce je tedy jednoduchý cukr. Ten v ovoci se nazývá fruktóza a chová se trochu jinak, než jiné druhy cukrů... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2022 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt