Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Nejčastější výmluva, proč necvičit

Každý chce mít lepší vzhled postavy. Jen malá část lidí však uspěje. Přestanou cvičit, nechce se jim nebo se vrátí ke stravování, kvůli kterému mají nadváhu. Další pak dosáhnou nějaké redukce váhy, ale při hubnutí přijdou o dost svalové hmoty, nebo mají nepříznivý poměr mezi aktivní svalovou hmotou a tukem. Mezi nejčastější výmluvy, proč necvičíme nebo nesportujeme, patří známá fráze „Nemám čas“. Je to opravdu tak? A jak si zorganizovat čas během dne, abychom si čas našli? více »

Diskuse k článku (0)


MyProtein - čokoláda arašídové máslo

Vyzkoušená příchuť číslo 11 je čokoláda arašídové máslo. Jde o nevýraznou příchuť, která mě sice moc nenadchla (zejména v počátku), ale zároveň ani nevadila. Není moc sladká, takže bude více vyhovovat lidem, kteří se sladkému spíše vyhýbají. Aroma arašídů je trochu znát, ale zároveň i zde platí, že napodobit originál je těžký úkol. Přesto se tato příchuť dá pít a osobně mně vyhovovala více až když bylo balení téměř spotřebované, kdy jsem si na tuto příchuť zvykl... více »

Diskuse k článku (0)


Může škodit více proteinů ve stravě?

Pokud se snažíme budovat novou svalovou hmotu, většinou přidáme do stravy více proteinů. Do určitého množství nám proteiny potíže dělat nebudou, ale jakmile začneme konzumovat proteiny podle závodníků v kulturistice (uvádí se až 4 g na kg hmotnosti), asi nám z takové stravy nebude moc dobře, zejména co se týká trávení a pohody, abychom nebyli neustále přejedení, nehledě na to, že šance vybudování stejné hmoty je prakticky nemožné, pokud dodržujeme pravidla bez zakázaných a zdraví ohrožujících podpůrných přípravků... více »

Diskuse k článku (0)


Už žádné hubnutí, ve formě po celý rok

Každý rok hubnout není zrovna moc zábavné. Navíc pokud každý rok nabereme více tuku, může to být i docela namáhavé pro tělo. Může to nést i určitá rizika při jeho odbourávání. Jak se tedy dostat do ideálního stavu, kdy budeme ve formě po celý rok? To neznamená, že budeme mít po celý rok extrémně malé procento tělesného tuku nebo že bychom si nemohli dát tzv. normální jídlo. Jde jen o množství stravy a naučit se, kdy tělo začne nabírat a co naopak ještě snese, aniž bychom ztráceli formu. více »

Diskuse k článku (0)


Když už nejde hubnout, pomůže známý trik

Při hubnutí se dělá mnoho chyb. Hodně lidí není úspěšných, když se snaží spálit přebytečný tuk. Teď se však můžete dozvědět jeden trik. Je známý, nic nestojí, stále se o něm mluví, ale nějak se nedodržuje a nebo se provádí špatně. Když se pokoušíme hubnout, postupně se zpomaluje metabolismus a tak je hubnutí stále těžší a pokud se kalorie sníží příliš, hubnutí se zastaví... více »

Diskuse k článku (0)


Jak cvičit doma bez vybavení

Jaké máme možnosti, když nemůžeme jít z nejrůznějších příčin do posilovny? Musíme se spolehnout na cviky s vlastní vahou a případně využít jednoduché náčiní. Pokud rádi posilujeme a udržujeme tím své tělo ve formě, pak by také bylo vhodné pořídit si alespoň pár nakládacích jednoruček a jednoduchou lavici. Pokud neradi posilujeme, měli bychom přesto uvažovat o zařazení nějaké pohybové aktivity, díky které se budeme udržovat ve formě. Vraťme se ale k tomu, když nemáme vůbec nic na cvičení... více »

Diskuse k článku (0)


Jak dobře napumpovat nohy s nízkou váhou

Nohy jsou polovinou našeho těla. Nachází se na nich velké množství svalové hmoty. Pro dobrý vzhled postavy je svalový rozvoj nohou důležitý. Nevypadá dobře, když máme skvěle vypadající vršek těla a nohy máme zanedbatelné. Abychom zlepšili vzhled nohou, nemusíme nutně zvedat 200 kg na dřepy. K dobrému procvičení, zpevnění a přiměřenému svalovému rozvoji postačí jednoduchý trénink se střední zátěží... více »

Diskuse k článku (0)


Rozšiřuje obvod břicha cvičení se zátěží?

Co dělat, když spálíme přebytečný tuk, ale na břichu se neobjeví šest políček břišních svalů? Můžeme mít na těle ještě dost tuku, které zakrývají břišní svaly nebo také nemusíme mít tak rozvinuté svaly břicha. Potom, i když nebudeme mít téměř žádný tuk v oblasti středu těla, se oddělené svaly břicha neukáží. V tom případě budeme muset využít všechny způsoby, abychom se pokusili tyto svaly donutit k růstu. Když potřebujeme donutit svaly k růstu, obvykle přidáme zátěž. U cvičení břicha však máme obavy, aby se nám při použití zátěže nezvětšil obvod pasu. Většinou jsou tyto obavy zbytečné... více »

Diskuse k článku (0)


Jak namáhavé je získat svaly

Kdo by nechtěl postavu s ideálně rozloženou svalovou hmotou na těle s minimem tuku a viditelnými břišními svaly. K tomu, abychom takovou postavu získali, ale potřebujeme vybudovat svalovou hmotu. Jak obtížné je takovou svalovou hmotu získat? více »

Diskuse k článku (0)


S věkem roste hmotnost je výmluva

Hodně lidí omlouvá svoji nadváhu tím, že to je přirozený vývoj a jak přibývají léta, tak nám automaticky roste i váha. Většinou je to ale pouhá výmluva a neochota se sebou něco dělat. Na naší hmotnosti a množství svalové hmoty a tuku se podílí více vlivů. Jsou to rychlost metabolismu, věk, množství svalů, celkové zdraví, zdali sportujeme nebo i dostatečně dlouhý spánek... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2021 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt