Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Jít svou vlastní cestou

Co vlastně znamená jít svou vlastní cestou. Můžu si opravdu dělat co chci a tělo bude růst nebo hubnout, nebo je to jinak a potřebuji dodržovat určitá pravidla. Prakticky je částečně pravda obojí, ale bez základních znalostí se nikdo neobejde. Individuální strava a trénink jsou nepostradatelné pro dosažení maximálních zisků. Abychom ale dokázali dosáhnout maxima v našem rozvoji, musíme skloubit naší individualitu s obecnými pravidly, které si potom upravíme podle reakcí našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


Význam tréninku břicha při hubnutí

Před létem (a nejen před ním) většina lidí řeší, jak se zbavit přebytečného tuku. Vymýšlí tak nejrůznější způsoby hubnutí, někdy více a jindy méně úspěšné. Mezi časté způsoby, jak chtějí lidé dosáhnout svých cílů, je cvičení. Někdy však mají docela nereálné představy, jak to funguje. Jedním takovým mýtem je, že cvičením jen jedné partie se dosáhne úspěchu. Typickým příkladem je cvičení břicha, u kterého se očekává, že se spálí přebytečný tuk právě z oblasti břicha a středu těla... více »

Diskuse k článku (0)


Redukce nadměrného stresu

Stres nás provází celým životem. Neměl by ale náš život ovládat. Proto je důležité hledat činnosti, které nás dokáží nadměrného stresu zbavit. Takové aktivity nás mají především bavit, ale zároveň mají být pro naše tělo přínosné... více »

Diskuse k článku (0)


3 finanční výhody proteinů

Proteinové koncentráty mají své zastánce i odpůrce. Každopádně jsou produkty vyrobené od ověřených firem zdrojem velmi kvalitních proteinů s vysokou biologickou hodnotou, zejména ty ze syrovátky, která se získává z mléka. Krom toho, že nám pomohou s navýšením příjmu proteinů, které jsou nezbytné pro budování svalové hmoty nebo při spalování tuků, mají několik výhod, které ušetří zejména čas a peníze... více »

Diskuse k článku (0)


Příjem proteinů bez vážení a zapisovaní

Příjem proteinů je pro budování svalové hmoty zásadní. Kdo chce nabrat novou svalovou hmotu, musí vědět, kolik proteinů za den přijal a kolik proteinů potřebuje, aby růst vůbec nastal. Každý může mít toto množství trochu odlišné. Někomu může stačit 1,5 g na kilogram tělesné hmotnosti, jiný bude muset konzumovat i třeba 2 g na kg a v ojedinělých případech třeba i více, ale toto už není pro běžného člověka zapotřebí. To už většinou dělají vrcholoví sportovci a nese to sebou i určitá rizika. Dokonce ale existují lidé, kteří mají více svalové hmoty a skoro nic proto nemusí dělat. Patří do skupiny somatotypu mezomorf a mají to o trochu lehčí, než ostatní lidé... více »

Diskuse k článku (0)


Opomíjený odpočinek brzdí náš rozvoj

Odpočinek je nedílnou součástí při zlepšování ve fitness a při budování těla. O tom kolik je potřeba odpočinku, se často vedou spory. Dnes je však docela běžné, že se dostatečně nespí a navíc se cvičí prakticky bez přestávky. Obojí je chybou a vědci nás nabádají, abychom více spali a měli častěji v průběhu roku období, kdy vůbec necvičíme... více »

Diskuse k článku (0)


Jak najít rovnováhu a udržovat ji

Pro normálního člověka je nesmysl budovat kupu svalů a ani to není reálné. Pro většinu je dostačující se zbavit nadbytečného tuku a vybudovat několik málo kilogramů nových svalů. To je reálná cesta, reálné výsledky a hlavně jednoduché udržování bez vysokých nákladů... více »

Diskuse k článku (0)


Podíl účinnosti na hubnutí

Jak moc jsou účinné jednotlivé vlivy na hubnutí? Opravdu jsou spalovače tak zázračné? A jaký vliv na hubnutí má cvičení a strava. Stačí se podívat, jak chaoticky se někteří lidé chovají a co všechno jsou schopni udělat při hubnutí. Bohužel dost často dělají dost věcí špatně. Přitom se stačí před hubnutím s problematikou seznámit a každý by dokázal prakticky sám, bez pomoci a zdarma, dost velké věci... více »

Diskuse k článku (0)


Jídelníčky, plány, doplňky – kupovat?

Počet lidí bojující s nadváhou se naneštěstí neustále zvyšuje. Proto je důležité vyhýbat se nabídkám, které slibují nereálné výsledky, dost často za hodně peněz. Je důležité dát přednost opravdové práci před sliby, které nejdou splnit... více »

Diskuse k článku (0)


Jak na kalorický deficit

Pro úspěšné hubnutí a úbytek tuku je důležité splnit dost podmínek. Jde o úpravu stravy, pravidelný pohyb, dostatečně dlouhý spánek nebo vyhýbání se nadměrnému stresu. Pokud ale nesplníte nejzákladnější podmínku, nezhubneme, ani kdybychom všechny zmíněné podmínky splnili. Tím hlavním faktorem je vytvořit kalorický deficit. To znamená mít větší energetický výdej než příjem. Jak se k energetickému deficitu dostat? více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2020 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt