Magazín o zdravém životním stylu a fitness

Žádné svaly, žádné tvary

Podívejme se na dva případy. Když chci přibrat a chci dát tělu nový vzhled, aby byl více sportovní a atraktivní, pak potřebuji novou svalovou hmotu. Jestliže ale chceme zhubnout, pak mnoho lidí usiluje hlavně o úbytek hmotnosti, ale nechtějí v žádném případě nic slyšet o nabírání čehokoliv. Přitom svalová hmota je právě tím faktorem, který určuje výsledek při nabírání váhy, ale i při hubnutí... více »

Diskuse k článku (0)


Jak poznat, že jsem to přehnal s hubnutím

Dost lidí chce zhubnout za každou cenu. Přitom ale často spálí i cennou svalovou hmotu a pak se diví, že výsledek není podle jejich představ. Jak poznat, že to s hubnutím přeháníme? Často koukáme jen na údaje na váze a přitom neděláme rozdíl, zdali spalujeme přebytečný tuk nebo svalovou hmotu. Rychlý úbytek váhy může znamenat i jen ztrátu vody z těla... více »

Diskuse k článku (0)


Myprotein impact whey protein - tiramisu

Už 10. příchuť, kterou jsem vyzkoušel z řady Myprotein impact whey protein. Příchuť tiramisu by měla chutnat podle dezertu stejného názvu. Asi to nebude přímo identická příchuť, ale kdo má rád chuť podobnou kapučínu, kávě nebo podobné druhy příchutí, pak mu příchuť tiramisu nebude vadit. Za celou dobu pití tohoto proteinu se mně nestalo, že bych se musel nutit k jeho vypití.... více »

Diskuse k článku (0)


Kolik stojí jídlo pro fitness postavu

Cena jídla je pro lidi usilující o novou svalovou hmotu důležitá. Bez kvalitního jídla nejde hubnout a ještě více to platí, když chceme nabrat novou svalovou hmotu bez zbytečného tuku. Zatímco hubnout je možné i s omezeným rozpočtem a je potřeba dát pozor jen na to, abychom neztráceli svalovou hmotu, při potřebě přibrat kilogramy nových svalů se může vyšplhat účet za potraviny až na částku několika tisíc korun a někdy přesahují i 10 tisíc korun za měsíc. Záleží na tom, kolik svalů chceme přibrat a na jaké úrovni se chceme udržet... více »

Diskuse k článku (0)


Jít svou vlastní cestou

Co vlastně znamená jít svou vlastní cestou. Můžu si opravdu dělat co chci a tělo bude růst nebo hubnout, nebo je to jinak a potřebuji dodržovat určitá pravidla. Prakticky je částečně pravda obojí, ale bez základních znalostí se nikdo neobejde. Individuální strava a trénink jsou nepostradatelné pro dosažení maximálních zisků. Abychom ale dokázali dosáhnout maxima v našem rozvoji, musíme skloubit naší individualitu s obecnými pravidly, které si potom upravíme podle reakcí našeho těla... více »

Diskuse k článku (0)


Význam tréninku břicha při hubnutí

Před létem (a nejen před ním) většina lidí řeší, jak se zbavit přebytečného tuku. Vymýšlí tak nejrůznější způsoby hubnutí, někdy více a jindy méně úspěšné. Mezi časté způsoby, jak chtějí lidé dosáhnout svých cílů, je cvičení. Někdy však mají docela nereálné představy, jak to funguje. Jedním takovým mýtem je, že cvičením jen jedné partie se dosáhne úspěchu. Typickým příkladem je cvičení břicha, u kterého se očekává, že se spálí přebytečný tuk právě z oblasti břicha a středu těla... více »

Diskuse k článku (0)


Redukce nadměrného stresu

Stres nás provází celým životem. Neměl by ale náš život ovládat. Proto je důležité hledat činnosti, které nás dokáží nadměrného stresu zbavit. Takové aktivity nás mají především bavit, ale zároveň mají být pro naše tělo přínosné... více »

Diskuse k článku (0)


3 finanční výhody proteinů

Proteinové koncentráty mají své zastánce i odpůrce. Každopádně jsou produkty vyrobené od ověřených firem zdrojem velmi kvalitních proteinů s vysokou biologickou hodnotou, zejména ty ze syrovátky, která se získává z mléka. Krom toho, že nám pomohou s navýšením příjmu proteinů, které jsou nezbytné pro budování svalové hmoty nebo při spalování tuků, mají několik výhod, které ušetří zejména čas a peníze... více »

Diskuse k článku (0)


Příjem proteinů bez vážení a zapisovaní

Příjem proteinů je pro budování svalové hmoty zásadní. Kdo chce nabrat novou svalovou hmotu, musí vědět, kolik proteinů za den přijal a kolik proteinů potřebuje, aby růst vůbec nastal. Každý může mít toto množství trochu odlišné. Někomu může stačit 1,5 g na kilogram tělesné hmotnosti, jiný bude muset konzumovat i třeba 2 g na kg a v ojedinělých případech třeba i více, ale toto už není pro běžného člověka zapotřebí. To už většinou dělají vrcholoví sportovci a nese to sebou i určitá rizika. Dokonce ale existují lidé, kteří mají více svalové hmoty a skoro nic proto nemusí dělat. Patří do skupiny somatotypu mezomorf a mají to o trochu lehčí, než ostatní lidé... více »

Diskuse k článku (0)


Opomíjený odpočinek brzdí náš rozvoj

Odpočinek je nedílnou součástí při zlepšování ve fitness a při budování těla. O tom kolik je potřeba odpočinku, se často vedou spory. Dnes je však docela běžné, že se dostatečně nespí a navíc se cvičí prakticky bez přestávky. Obojí je chybou a vědci nás nabádají, abychom více spali a měli častěji v průběhu roku období, kdy vůbec necvičíme... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2020 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt