Magazín o životním stylu fitness

3 stravovací cesty

Jak budeme vypadat závisí od způsobu stravování. A platí to i při formování naší postavy. Prakticky máme pouze tři cesty, po kterých se můžeme vydat. Jsou tak odlišné, že při konkrétním stravování budeme vypadat tak jak si zasloužíme, s ohledem na výběr potravin... více »

Diskuse k článku (0)


Jak zlepšit spánek

Spánek je důležitý nejen pro sportovce, kteří jej využívají pro regeneraci, ale prakticky pro kohokoliv, kdo chce zlepšit kvalitu svého života. Vylepšit spánek můžeme několika jednoduchými kroky... více »

Diskuse k článku (0)


Pasivní spalování tuků

Boj s tukem je pro většinu z náš nekonečný. Někdo má to štěstí, že spaluje kalorie jednodušeji, jiní musejí vynaložit mnohem více úsilí, aby se přebytečných tuků zbavili. Co kdybychom ale zkusili spalovat tuk i v době, kdy právě nic neděláme. Samozřejmě to nefunguje tak, že bychom si sedli před televizi, rozdělali si balíček tyčinek nebo brambůrek a přitom spalovali tuk. Existují ale metody, které nám umožňují spalovat tuk i v případě, kdy odpočíváme. Co pro to udělat? více »

Diskuse k článku (0)


Jak zrychlit trénink

Jsou lidé, kteří mohou trávit v posilovně hodiny a nevadí jim to. Co ale dělat, když zrovna nechceme v posilovně trávit příliš mnoho času a přesto chceme být ve formě? Pokud nepotřebujeme příliš zvětšovat svaly a chceme udržet stávající formu, pak je nejjednodušším způsobem cvičit s relativně lehkou zátěží...více »

Diskuse k článku (0)


Prevence obezity

Vždy je lepší problémům předcházet, než je potom složitě řešit. Často si ale nechceme takové problémy připustit. Rozdíl ovšem je, když se jedná o nepodstatné věci a pak i tak důležitou součást našich životů, jako je naše postava. Ať se to někomu líbí nebo ne, je stav naší postavy zcela zásadní pro náš pohyb, práci, kondici nebo spokojenost. Je škoda, že neřešíme tento problém včas, kdy nás to stojí jen několik dnů práce a pouze drobné změny v jídelníčku... více »

Diskuse k článku (0)


Proč jsem obézní

Důvodů, proč nemůžeme zhubnout, může být mnoho. Nejčastěji však za nadváhu nemůže nemoc, na což se často mnoho lidí vymlouvá, aby omluvili své špatné návyky. Přitom řešení je někdy tak jednoduché, že kdyby je každý realizoval, pak by lidí s nadváhou bylo opravdu jen minimum a to ještě těch, kteří za to skutečně nemohou... více »

Diskuse k článku (0)


Spalují, budují a stabilizují

Že jsou základní vícekloubové cviky dobré na budování svalové hmoty, ví snad každý. Lidé si ale stále snaží práci ulehčit zařazováním jednoduchých cviků, případně cvičením na strojích. Na tom není nic špatného, pokud je to jen součást komplexního tréninku. Pokud to ale myslíme s rozvojem těla vážně, pak by základní cviky s činkami neměly v našem tréninku chybět... více »

Diskuse k článku (0)


Extrémy se nemusí vyplatit

O tom, že nic se nemá přehánět a všechno bychom měli dělat s mírou, se asi nemusíme moc dlouho přít. Také ve fitness a při budování pěkné postavy se setkáme s často rozporuplnými postupy, které přitom nemusí působit ideálně ani na budování postavy, ani na naše tělo... více »

Diskuse k článku (0)


Co opravdu nejde obejít

Mnoho lidí začne cvičit a stejně rychle i přestane. Výsledky totiž nepřijdou za 14 dní. Dokonce ani za měsíc toho moc neuvidíme. Naneštěstí kolují mezi lidmi neuvěřitelné fámy, nepřesnosti a často i nesplnitelné očekávání výsledků za krátkou dobu. Co ale nejde nikdy obejít a zkrátit? více »

Diskuse k článku (0)


Lehčí váhy nejsou úplně k ničemu

Když se řekne trénink v relativně lehkou váhou, mnozí sportovci ho považují za ztrátu času. Přitom to tak nemusí být. Naopak nám poskytne mnoho výhod, které se dají zužitkovat v dalším postupu. Lehčí trénink se vyznačuje především nižší váhou činek a náčiní. Dále se provádí vyšší počet opakování. Můžeme se více soustředit na přesnější formu provádění cviků, kdy oproti těžším váhám lépe dodržujeme techniku cvičení a plný rozsah pohybu. Ne že by to bylo u těžkých tréninku opomíjeno, ale přeci jen lze dodržet lepší techniku s lehčí vahou než když používáme maximum zaměřené na růst svalů a síly... více »

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2022 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt