Fitvit.cz » Fitness tipy

Jak zlepšit spánek

Spánek je důležitý nejen pro sportovce, kteří jej využívají pro regeneraci, ale prakticky pro kohokoliv, kdo chce zlepšit kvalitu svého života. Vylepšit spánek můžeme několika jednoduchými kroky... více »

Diskuse k článku (0)


Pasivní spalování tuků

Boj s tukem je pro většinu z náš nekonečný. Někdo má to štěstí, že spaluje kalorie jednodušeji, jiní musejí vynaložit mnohem více úsilí, aby se přebytečných tuků zbavili. Co kdybychom ale zkusili spalovat tuk i v době, kdy právě nic neděláme. Samozřejmě to nefunguje tak, že bychom si sedli před televizi, rozdělali si balíček tyčinek nebo brambůrek a přitom spalovali tuk. Existují ale metody, které nám umožňují spalovat tuk i v případě, kdy odpočíváme. Co pro to udělat? více »

Diskuse k článku (0)


Prevence obezity

Vždy je lepší problémům předcházet, než je potom složitě řešit. Často si ale nechceme takové problémy připustit. Rozdíl ovšem je, když se jedná o nepodstatné věci a pak i tak důležitou součást našich životů, jako je naše postava. Ať se to někomu líbí nebo ne, je stav naší postavy zcela zásadní pro náš pohyb, práci, kondici nebo spokojenost. Je škoda, že neřešíme tento problém včas, kdy nás to stojí jen několik dnů práce a pouze drobné změny v jídelníčku... více »

Diskuse k článku (0)


Proč jsem obézní

Důvodů, proč nemůžeme zhubnout, může být mnoho. Nejčastěji však za nadváhu nemůže nemoc, na což se často mnoho lidí vymlouvá, aby omluvili své špatné návyky. Přitom řešení je někdy tak jednoduché, že kdyby je každý realizoval, pak by lidí s nadváhou bylo opravdu jen minimum a to ještě těch, kteří za to skutečně nemohou... více »

Diskuse k článku (0)


Spalují, budují a stabilizují

Že jsou základní vícekloubové cviky dobré na budování svalové hmoty, ví snad každý. Lidé si ale stále snaží práci ulehčit zařazováním jednoduchých cviků, případně cvičením na strojích. Na tom není nic špatného, pokud je to jen součást komplexního tréninku. Pokud to ale myslíme s rozvojem těla vážně, pak by základní cviky s činkami neměly v našem tréninku chybět... více »

Diskuse k článku (0)


Extrémy se nemusí vyplatit

O tom, že nic se nemá přehánět a všechno bychom měli dělat s mírou, se asi nemusíme moc dlouho přít. Také ve fitness a při budování pěkné postavy se setkáme s často rozporuplnými postupy, které přitom nemusí působit ideálně ani na budování postavy, ani na naše tělo... více »

Diskuse k článku (0)


Co opravdu nejde obejít

Mnoho lidí začne cvičit a stejně rychle i přestane. Výsledky totiž nepřijdou za 14 dní. Dokonce ani za měsíc toho moc neuvidíme. Naneštěstí kolují mezi lidmi neuvěřitelné fámy, nepřesnosti a často i nesplnitelné očekávání výsledků za krátkou dobu. Co ale nejde nikdy obejít a zkrátit? více »

Diskuse k článku (0)


Tréninkový mix

V tréninkovém prostředí kolují různé poučky, návody nebo slavné výroky. Kdo by neznal věty typu no pain no gain, všechno funguje, ale nic nefunguje dlouho nebo nedávejte si limity, protože vás omezují. Abychom ale zjistili, které postupy na nás fungují a které naopak nikoliv, je potřeba vyzkoušet různé metody... více »

Diskuse k článku (0)


Pro svalový růst

Tipů pro svalový růst je mnoho. Některé jsou lepší a jiné mohou být i rizikové. Asi to nejlepší, co lze dělat pro růst svalů, je pravidelně cvičit a co nejlépe jíst. A právě ve stravě se často dopouštíme chyb, které nás stojí čas, námahu a promarněné tréninkové úsilí... více »

Diskuse k článku (0)


Pěkná postava napořád

Kdo by nechtěl mít pěknou postavu. Většina lidí opravdu chce zredukovat nadbytečné kilogramy. Jsou skutečně nebezpečné pro náš rozvoj. Ať si to chceme připustit nebo to ignorujeme, nadváha nám jednoznačně škodí. Přitom spalovat tuk a dosažení pěkné postavy nemusí být vůbec obtížné. Postačí nám k tomu úprava stravy a pravidelný pohyb... více »

Diskuse k článku (0)


Svaly jsou důležitější než spalovat tuk

Svalová hmota je velmi důležitou součástí těla. Dokonce tak důležitou, že by při hubnutí mělo být předností zachovávat a chránit svaly před odbouráváním tuků. Jenže lidé pro co nejrychlejší hubnutí postupují zcela opačně. Myslí si, že když uberou kalorie ještě více, dokáží spalování tuků zrychlit. Naopak se tímto krokem spalování dalších tuků zastaví. A navíc díky nedostatku energie tělo začne odbourávat svalové bílkoviny na energii...více »

Diskuse k článku (0)


Ubrat kalorie za týden

Kdo chce zhubnout, musí mít kalorický deficit. To znamená, že jeho kalorický výdej musí být větší než příjem. Dosáhnout ho lze buď redukcí příjmu jídla nebo objemnější pohybovou aktivitou a nejlepším způsobem je kombinace obou způsobů. Navíc je výhodnější, když budeme kalorický deficit dodržovat za celý týden a ne každý konkrétní den. To znamená, že některé dny můžeme jíst i více a udržet tak metabolismus rychlejší...více »

Diskuse k článku (0)


Redukce nadměrného stresu

Stres nás provází celým životem. Neměl by ale náš život ovládat. Proto je důležité hledat činnosti, které nás dokáží nadměrného stresu zbavit. Takové aktivity nás mají především bavit, ale zároveň mají být pro naše tělo přínosné... více »

Diskuse k článku (0)


Nebezpečí hrozí z odbouraného tuku

O tom, že nadváha a obezita nejsou dobré pro naše zdraví, snad už nikdo nepochybuje. Pokud se ale rozhodneme přebytečných kilogramů zbavit, mohou na nás čekat i další nebezpečí. Když někdo neustále nabírá tuk a opakovaně ho potom spaluje, může se mu v těle uvolnit zvýšené množství nebezpečných látek zvaných perzistentní organické látky (anglicky Persistent Organic Pollutants zkratka POPs), jestliže je má ve svém tuku nahromaděné . To jsou látky, které většinou vznikají činností člověka a patří sem například polychlorované bifenyly, dioxiny, DDT a další nebezpečné látky. Naneštěstí díky svému složení přetrvávají v prostředí velmi dlouhou dobu, takže není snadné se jich v potravním řetězci jednoduše zbavit... více »

Diskuse k článku (0)


Kdy ještě buduji a kdy už ničím

Pro růst svalů a budování postavy potřebujeme používat co největší zátěž. Jenže od určité hmotnosti činek už budeme pociťovat na těle nejrůznější bolesti a obtíže. Pokud tedy nemáme za cíl vyhrát nějaké závody, pak bychom neměli zvyšovat váhu na úroveň, na kterou už prostě konkrétní sportovec nemá... více »

Diskuse k článku (0)


1 23456

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2022 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt