Fitvit.cz » Fitness tipy

Co udělá správná volba lidí s hubnutím

Kdo chce dosáhnout cíle v jakékoliv činnosti, musí začít na jeho dosažení něco dělat. Nejinak tomu je při formování postavy, při hubnutí nebo při budování svalové hmoty. Jen tak mimochodem hubnutí a budování svalů spolu souvisí. Když hubnu, nechci sice velké svaly, ale na druhou stranu nechci vypadat neforemně, což se může stát, pokud nám na těle chybí alespoň základní množství svalové hmoty, které je dosažitelné téměř pro každého. Navíc svalová hmota výrazně zrychluje náš metabolismus, takže je hubnutí o něco jednodušší...více »

Diskuse k článku (0)


Hubnutí s cvičením nebo bez?

Hodně v lidí se v novém roce rozhodne hubnout, měnit svou postavu, vypracovat nějaké svaly. Prostě chtějí být méně tuční, více svalnatí a celkově zlepšit jak svou postavu, tak i sebevědomí, které se pochopitelně s tím, jak se lépe cítíme, úměrně tomu zvyšuje. Někdo se rozhodne hubnout bez cvičení, jiní volí kombinaci úpravy stravy a cvičení... více »

Diskuse k článku (0)


Jak co nejrychleji zhubnout

Jak rychle nastartovat spalování tuků v našem těle? Úplně to nejhorší, co můžeme udělat, je přestat jíst v domnění, že zhubnu. Jestli chceme co nejrychleji zhubnout, budeme se muset každopádně dostat do kalorického deficitu. To znamená, že tělu musíme dát méně kalorií, než kolik jich vydá. Jedině v takovém případě můžeme očekávat, že začneme spalovat tuky z podkoží... více »

Diskuse k článku (0)


Opravdu je potřeba držet přísnou dietu?

Mnoho lidí se bojí cvičení z toho důvodu, protože si myslí, že musí držet nějakou speciální dietu, nebo že je to bude omezovat v běžném životě, na který jsou zvyklí. To ale není vůbec pravda. Samozřejmě pro výsledky k nějaké úpravě stravy většinou musí dojít, ale to neznamená, že se musíme vzdát některých potravin. Kdo by si občas nechtěl dát například čokoládu nebo zmrzlinu? více »

Diskuse k článku (0)


Růst svalů i v noci

Když potřebujeme přibrat nějaké to kilo svalové hmoty, pravděpodobně přijímáme více proteinů, více cvičíme, zvedáme těžší činky, přijímáme více kalorií než vydáváme a snažíme se dělat vše proto, abychom přibrali co nejčistší svaly bez zbytečného tuku. To nám ale může kazit doba odpočinku, kdy v době spánku budeme delší dobu bez příjmu kalorií a hlavně důležitých proteinů... více »

Diskuse k článku (0)


Jakou mám šanci proti typu mezomorf

Mezomorf je geneticky obdarovaný somatopyp, který dokáže nejjednodušeji budovat svaly. Když je někdo mezomorf a poradí nám, jak budovat svaly, pravděpodobně nebudeme tak úspěšní jako on. Tento somatotyp dokáže růst, i když se oproti ostatním zase tak moc nesnaží. Často můžeme vidět lidi, kteří jsou obdarovaní pěknou postavou a třeba přitom vůbec necvičí... více »

Diskuse k článku (0)


Ušetřit a zůstat fit

Ať už chceme nebo ne, zdražování se dotkne i oblasti cvičení a stravování, které k formování postavy neoddělitelně patří. Důležité je teď hlavně nepřestat cvičit s odůvodněním, že na to nemám peníze a že nebudu moci kvalitně jíst. I kdybychom se měli omezit ve stravě, tak rozhodně v žádném případě nepřestáváme cvičit...více »

Diskuse k článku (0)


Jak zlepšit spánek

Spánek je důležitý nejen pro sportovce, kteří jej využívají pro regeneraci, ale prakticky pro kohokoliv, kdo chce zlepšit kvalitu svého života. Vylepšit spánek můžeme několika jednoduchými kroky... více »

Diskuse k článku (0)


Pasivní spalování tuků

Boj s tukem je pro většinu z nás nekonečný. Někdo má to štěstí, že spaluje kalorie jednodušeji, jiní musejí vynaložit mnohem více úsilí, aby se přebytečných tuků zbavili. Co kdybychom ale zkusili spalovat tuk i v době, kdy právě nic neděláme. Samozřejmě to nefunguje tak, že bychom si sedli před televizi, rozdělali si balíček tyčinek nebo brambůrek a přitom spalovali tuk. Existují ale metody, které nám umožňují spalovat tuk i v případě, kdy odpočíváme. Co pro to udělat? více »

Diskuse k článku (0)


Prevence obezity

Vždy je lepší problémům předcházet, než je potom složitě řešit. Často si ale nechceme takové problémy připustit. Rozdíl ovšem je, když se jedná o nepodstatné věci a pak i tak důležitou součást našich životů, jako je naše postava. Ať se to někomu líbí nebo ne, je stav naší postavy zcela zásadní pro náš pohyb, práci, kondici nebo spokojenost. Je škoda, že neřešíme tento problém včas, kdy nás to stojí jen několik dnů práce a pouze drobné změny v jídelníčku... více »

Diskuse k článku (0)


Proč jsem obézní

Důvodů, proč nemůžeme zhubnout, může být mnoho. Nejčastěji však za nadváhu nemůže nemoc, na což se často mnoho lidí vymlouvá, aby omluvili své špatné návyky. Přitom řešení je někdy tak jednoduché, že kdyby je každý realizoval, pak by lidí s nadváhou bylo opravdu jen minimum a to ještě těch, kteří za to skutečně nemohou... více »

Diskuse k článku (0)


Spalují, budují a stabilizují

Že jsou základní vícekloubové cviky dobré na budování svalové hmoty, ví snad každý. Lidé si ale stále snaží práci ulehčit zařazováním jednoduchých cviků, případně cvičením na strojích. Na tom není nic špatného, pokud je to jen součást komplexního tréninku. Pokud to ale myslíme s rozvojem těla vážně, pak by základní cviky s činkami neměly v našem tréninku chybět... více »

Diskuse k článku (0)


Extrémy se nemusí vyplatit

O tom, že nic se nemá přehánět a všechno bychom měli dělat s mírou, se asi nemusíme moc dlouho přít. Také ve fitness a při budování pěkné postavy se setkáme s často rozporuplnými postupy, které přitom nemusí působit ideálně ani na budování postavy, ani na naše tělo... více »

Diskuse k článku (0)


Co opravdu nejde obejít

Mnoho lidí začne cvičit a stejně rychle i přestane. Výsledky totiž nepřijdou za 14 dní. Dokonce ani za měsíc toho moc neuvidíme. Naneštěstí kolují mezi lidmi neuvěřitelné fámy, nepřesnosti a často i nesplnitelné očekávání výsledků za krátkou dobu. Co ale nejde nikdy obejít a zkrátit? více »

Diskuse k článku (0)


Tréninkový mix

V tréninkovém prostředí kolují různé poučky, návody nebo slavné výroky. Kdo by neznal věty typu no pain no gain, všechno funguje, ale nic nefunguje dlouho nebo nedávejte si limity, protože vás omezují. Abychom ale zjistili, které postupy na nás fungují a které naopak nikoliv, je potřeba vyzkoušet různé metody... více »

Diskuse k článku (0)


1 23456

Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2023 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt