Fitvit.cz » Tréninky » Rychlý trénink ramena - triceps - biceps

Rychlý trénink ramena - triceps - biceps

Čas je v našich profesních životech velmi neúprosný, a tak je zde pro zaneprázdněné, co chtějí stíhat i nějakou tu pohybovou aktivitu, další rychlý trénink, tentokrát trio svalových partií. Procvičíme ramena, biceps a triceps.

Budeme vycházet z toho, že není čas ani na návštěvu fitness-centra, nicméně trénink je možné odcvičit i tam. tentokrát nebude potřeba ani lavice, pouze dva páry jednoručních činek.

Výběr cviků. Tlak jednoruček vestoje nad hlavu, rozpažování v předklonu, pro biceps bicepsový zdvih vestoje jednoručně a nakonec pro triceps buď zapažování v předklonu nabo kliky z úzkým položením rukou od sebe.

Nejprve se rozcvičte. Dále pokračujte jednotlivými cviky.
1. Tlak nad hlavu s jednoručkami vestoje 3 x 8 - 10 opakování
2. Rozpažování v předklonu s lehkými jednoručkami 3 x 8 - 10 opakování
3. Bicepsový zdvih s jednoručkami vestoje 4 x 8 - 10 opakování
4. Kliky s užším položením rukou od sebe 4 x 10 - 20 nebo zapažování v předklonu 4 x 8 - 10 opakování.

Využijte opět lehčích vah, tak jako v rychlém tréninku hrudníku, aby trénink netrval déle, než půl hodiny. I tak však upřednostněte kvalitní opakování a raději trénink o pár minut protáhněte, než cvičit nekorektní technikou a riskovat zranění. Na závěr nezapomeňte na uvolnění a strečink.

Diskuse k článku (0)


Suplementy

Cvičení a trénink

Strava

Copyright © 2009 - 2021 Fitvit.cz - Podmínky užívání - Kontakt